Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ وضعیت بهداشت در کوچه‌ها و معابر مسکن مهر شهرستان بندر ماهشهر در استان خوزستان بسیار نامناسب است و شهروندخبرنگار ما ضمن گلایه از این وضعیت، فیلمی را نیز برای ما ارسال کرده است که مشاهده می‌نمایید.


منبع: حسن صادقی - خوزستان (بندر ماهشهر)



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

 

وضعیت بهداشت در مسکن مهر بندر ماهشهر نامناسب است + فیلم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش بیش از ۲۸۰۰ مورد برای بیماری مشمشه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامپزشکی خوزستان گفت : مشمشه نوعی بیماری نادر و بالقوه کشنده باکتریایی است که از تک سمی‌های آلوده به انسان منتقل می‌شود. این بیماری خطرناک با درگیر ساختن دستگاه تنفس در انسان می‌تواند موجب مرگ شود.

محمد آنتیک‌چی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۲۸۰۰ مورد پایش سرمی بیماری مشمشه در جمعیت اسب‌های استان خوزستان انجام شده است، اظهار کرد: در شش سال اخیر هیچ مورد مثبت این بیماری در استان مشاهده نشده است.

وی افزود: هیچ واکسن مؤثری برای پیشگیری از بیماری مشمشه وجود ندارد و مهمترین راه کنترل و پیشگیری از این بیماری مشترک بین انسان و حیوان، شناسایی و حذف حیوان آلوده است.

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامپزشکی خوزستان گفت: در راستای مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان، کارشناسان اداره‌کل دامپزشکی استان خوزستان به صورت دوره‌ای نسبت به پایش بیماری مشمشه در جمعیت تک سمی که ناقل و مخزن بیماری هستند اقدام و چنانچه مورد مثبتی مشاهده شود نسبت به معدوم سازی دام راکتور اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به وجود ۳۸ باشگاه سوارکاری و مزرعه اسب و استر فعال در استان خوزستان با تعداد بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ تک‌سمی، بیان کرد: در سال گذشته اسب‌های استان خوزستان تحت پایش سرمی قرار گرفتند که هدف از این پایش مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان و ارتقای بهداشت عمومی جامعه است.

وی مهمترین علل ابتلای تک سمیان به این بیماری را تغذیه نامناسب و نگهداری حیوان در مکان‌های غیربهداشتی عنوان کرد و افزود: جلوگیری از تردد غیر مجاز دام، رعایت شرایط قرنطینه‌ای و ضدعفونی نواحی آلوده از مهمترین روش‌های مهار این بیماری است.

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامپزشکی خوزستان گفت: برخی علائم آشکار این بیماری در تک سمیان سرفه، ریزش ترشح چرک از بینی و زخم مخاط بینی است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد پرورش‌دهندگان اسب استان در صورت مشاهده هرگونه علامت مشکوک به بیماری مزبور، به منظور پیشگیری از ابتلا ضمن رعایت اصول بهداشتی، در اسرع وقت به ادارات دامپزشکی استان اطلاع‌رسانی کنند تا با انجام پایش و حذف حیوان مبتلا از شیوع بیماری جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت سیلاب و آبگرفتگی معابر در شهر درگهان از توابع شهرستان قشم
  • کیش هم سیلابی شد | لحظه جاری شدن سیل | وضعیت معابر را ببینید + فیلم
  • لایروبی بیش از سه میلیون مترمکعب از اسکله‌ها و آبراه‌های بندر امام خمینی
  • رایزنی وزیران خارجه ایران و هند درباره اوضاع منطقه
  • گلایه شهروندان تبریزی از فرسودگی برخی از معابر در منطقه ۷ + تصویر
  • وضعیت نامناسب آب آشامیدنی در منطقه پردیس ۲ اهواز
  • کشف ۳۷ کیلوگرم مواد روان گردان در ماهشهر
  • پایش بیش از ۲۸۰۰ مورد برای بیماری مشمشه در خوزستان
  • اوضاع افغانستان بر تمام کشورهای مشترک المنافع تاثیر می‌گذارد
  • رنجش اهالی روستای چالاوبکر از وضعیت نامناسب و سنگلاخی معابر + تصاویر