Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اخبار حکايت از آن دارد که کار طاهري در پرسپوليس تمام است. آنها که به مددِ سامانه‌هاي کذايي لفت و ليسشان به راه بود، کله‌شقي‌هاي اين مرد کوتاه قامت اما بلند همت را تاب نياوردند.
به گزارش سرويس ورزشي "جام نيوز"، اخبار حکايت از آن دارد که کار طاهري در پرسپوليس تمام است. آنها که به مددِ سامانه‌هاي کذايي لفت و ليسشان به راه بود، کله‌شقي‌هاي اين مرد کوتاه قامت اما بلند همت را تاب نياوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اخبار حکايت از آن دارد که کار علي اکبر طاهري در پرسپوليس تمام است. آنها که به مددِ سامانه‌هاي کذايي لفت و ليسشان به راه بود، کله‌شقي‌هاي علي اکبر طاهري اين مرد کوتاه قامت اما بلند همت را تاب نياوردند. با هزار شامورتي‌‌بازي پاي مدير لايق را از ساختمان شيخ بهايي بريدند تا کفالت اين طفل سرراهي باز به قضا و قدر سپرده شود. باز افسار شتر رياست باشگاه را بر گرده‌اش افکندند و سرگردان رهايش کردند تا پس از چند سال نعمت، هفت سال قحطي و نکبت از راه برسد.
وزارت هم که باشگاه را نه اداره مي‌کند و نه واگذار. فقط هرگاه تيم به ساحل امني مي‌رسد با يک تکان، باز اين زورق بي‌ناخدا را به ميان امواج مي‌‌افکند. امروز هم قصد کردند تا سر هوادار را با اسامي گرم کنند و عاقبت مهره‌ي انتصابيِ داورزني و شيرازي و شرکا را بر صدر بنشانند. يکي مانند بهروز منتقمي؛ بي‌‌اثر و بي‌خاصيت و بي‌حساسيت و محبوب بالادستي‌ها. نه پيگير حق پخش مي‌شود، نه براي بليط‌فروشي شاخ و شانه مي‌کشد، نه براي سامانه «شاخ» مي‌شود. شيرازي هرچقدر کَرَمش است بدهد، ممنون‌دار هم هستيم.
از آنجا که بخت برگردد فالوده هم دندان مي‌شکند اين وسط بازيکنان هم هوس گربه‌رقصاني به سرشان زد. نمک نشناساني که به سبب مشکلات مالي چند صباح در پرداخت‌هايشان تاخير افتاده، باز گندم رِي برايشان تلخ شد و پناه بردند به يک هوادار متمول اما احساساتي و دمدمي مزاج. که دوستي‌اش خاله خرسه را ماند و رفاقتش اتوبان يکطرفه را. بازيکناني که مروت و مردانگي را به ثمن بخس بخشيدند و به قيمت شکستن ميليونها دل، يک دل را بدست آوردند. چه معامله پرضررري! چه غُبن فاحشي!
به قول شاعر:
«باکم از ترکان تيرانداز نيست
طعنه تير آورانم مي‌کشد!»
آي اسپورت
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران

دریافت 55 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جزیره هرمز تاریخ بلند بالایی دارد اما شکوه این جزیره با حضور پرتغالی‌ها در منطقه رو به فراموشی سپرده شد.

جزیره هرمز پایگاه مهم تجارت دریاییِ منطقه بوده و همین امر پرتغالی‌ها را از آن سوی دنیا به خلیج‌فارس کشاند، در آن دوران شهدای زیادی تقدیم دفاع از جزایر شد اما متأسفانه نام و نشان زیادی از آن‌ها باقی نمانده است.

یکی از این بزرگ مردان جاویدالاثر خواجه عطا است که در گزارش زیر در رابطه با آن سخن به میان آورده‌ایم.

کد خبر 6089408

دیگر خبرها

  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • ویدیو/ خروج پرسپولیسی‌ها از هتل در میان تشویق هواداران
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود