Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت گل، پس از صعود تیم ملی فوتبال آرژانتین به جام جهانی 2018 روسیه جنگ آلبی سلسته با رسانه ها پایان پذیرفت به همین خاطر لیونل مسی پیش از نخستین دیدار تیم ملی با مطبوعات صحبت کرد و به گذشته، حال و آینده آلبی سلسته پرداخت. مهاجم آرژانتینی در برنامه De Fútbol se habla así درباره بازگشتش به تیم ملی گفت: زمانی که ناراحت بودم چنین تصمیمی گرفتم و خجالت می کشیدم دوباره اعلام کنم به تیم ملی باز می گردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادگاردو بائوسا (سرمربی پیشین آرژانتین) و هم تیمی هایم همه چیز را برای من آسان کردند تا بازگردم.

مسی در ادامه به گونسالو ایگواین اشاره کرد و گفت: نباید به صحبت هایی که درباره او می شود اهمیتی داد. تنها نباید به عملکردش در فینال ها نگاه کرد. من دوست دارم فرصت دیگری به او داده شود و در تیم ملی بازی کند.

پائولو دیبالا در مصاحبه ای اعلام کرده بود بازی کردن در کنار مسی سخت است. مهاجم بارسلونا در این باره گفت: باید با هم کار و تمرین کنیم تا بتوانیم در کنار هم به خوبی بازی کنیم. این موضوع به زمان نیاز دارد.

604

لیونل مسی مسی آرژانتین تیم ملی آرژانتین آرژانتین جام جهانی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی

اینترمیامی در هفته دوازدهم لیگ آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت. این دیدار پر گل و مهیج در نهایت با پیروزی شش بر دو اینترمیامی به پایان رسید تا این تیم به صدرنشینی در جدول رده‌بندی ادامه دهد.

لیونل مسی در این مسابقه شب عجیبی را تجربه کرد و ستاره این بازی بود. او در این دیدار روی همه گل‌های تیمش نقش داشت؛ به طوری که پنج پاس گل داد و یک گل را هم به ثمر رساند تا نشان دهد که همچنان در روز‌های اوج به سر می‌برد.

لوئیس سوآرس دیگر ستاره این بازی بود که روی سه پاس لیونل مسی هت‌تریک کرد. سوآرس پایه‌گذار تک‌گل مسی بود تا او هم شب درخشانی را تجربه کند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۴ امتیاز بالاتر از سین‌سیناتی ۲۱ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • ردپای مسی روی شش گل!
  • لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!