Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- چهاردهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران (ICPR)، توسط موسسه کارگزار روابط عمومي (KPRI)، انجمن جهاني کارگزاران مسلمان روابط عمومي و انجمن بين المللي روابط عمومي، سازمان يافته و 19 آذر سال 1396در مرکز همايش هاي بين المللي صداوسيما برگزار خواهد شد.
ماموريت کنفرانس
به گزارش خبرگزاري آريا، کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران به عنوان يک محصول علمي و فرهنگي، بقاء‌ خود را بر نوآوري و تغيير بنا نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدين منظور ساختار، محتوا و نوع اجراي کنفرانس با هدف افزايش اثربخشي و کارايي نسبت به محيط انعطاف نشان مي دهد.

کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران مرکز تبادل و تعامل انديشه و مجمعي براي هم افزائي فکري بوده و به دنبال ايجاد فرصتي براي ارائه راه کارهاي عملي است. هدف کنفرانس، گردآوري استادان، محققان، مديران، کارشناسان و دانشجويان روابط عمومي براي توسعه دانش علمي و عملي هنرهشتم و درک واقعي تحولات جهاني و ملي براي توسعه روابط عمومي در سازمان هاي دولتي و خصوصي است و تلاش دارد فرصتي را فراهم آورد تا تبادل انديشه و توليد فکر ميان صدها نفر از صاحبنظران روابط عمومي با کارشناسان و مديران اين حوزه صورت پذيرد.

کنفرانس موفق بود ...
ما معتقد هستيم کنفرانس موفق عمل کرد زيرا:
توانست مشارکت ده ها دانشگاه و موسسه علمي داخل و خارج از کشور را بدست آورد.
توانست همکاري بسياري از اساتيد و متخصصان ايراني حوزه روابط عمومي را در اين کنفرانس جلب نمايد.
توانست منشورهاي اخلاقي و همکاري رسانه و روابط عمومي را تهيه و ارائه نمايد.
توانست ادبيات مربوط به حوزه روابط عمومي را غني تر در معرض علاقمندان قرار دهد.
توانست منشاء تحولات مهم روابط عمومي از جمله رويدادهاي مشابه باشد.
توانست زمينه حضور بزرگترين دانشمندان روابط عمومي از جمله پروفسور جيمز و لاريسا گرانيگ و رهبران انجمن هاي مطرح و بنام روابط عمومي جهان را براي نخستين بار به ايران فراهم نمايد.
توانست زمينه برگزاري دوره هاي آموزشي روابط عمومي ايران در خارج از کشور را فراهم نمايد که هفت دوره آن برگزار شد.
توانست براي نخستين بار اعتبارنامه متخصصان روابط عمومي (APR) را براي روابط عمومي ايران به ارمغان بياورد.
توانست ايده برگزاري نخستين کنگره جهاني کارگزاران مسلمان روابط عمومي و تاسيس انجمن جهاني کارگزاران مسلمان روابط عمومي را در ايران و خارج از کشور اجرايي نمايد.
توانست جديدترين مباحث حرفه روابط عمومي و الگوهاي مطرح را توسط اساتيد و صاحب نظران برجسته جهان و ايران عرضه نمايد.
توانست زمينه آشنايي با فناوري هاي نوين روابط عمومي دو و ايجاد بستر مناسب براي توسعه بهره مندي و بهره وري از آن را افزايش دهد.
توانست بيش از 5000 نفر از مديران و کارگزاران روابط عمومي را در کنار هم قرار دهد.
توانست توانايي ها و پتانسيل هاي بخش خصوصي در برگزاري کنفرانس ها و گردهمايي ها و حرکت هاي بين المللي در راستاي همکاري هرچه بيشتر روابط عمومي ها با مشارکت ارگان ها و دستگاه هاي دولتي را به اثبات برساند.

توانست جايگاه روابط عمومي در ايران را برجسته نمايد.

توانست فرصت مناسب و ارزشمندي را براي هماهنگي و تعامل مناسب روابط عمومي و مديران و کارگزاران ايراني با همديگر فراهم نمايد.

يک فرصت ايده آل براي تمرين «روابط عمومي خلاق و نوآور»
در ميان تغييرات غير قابل پيش بيني و پر سر و صدا در صنعت هنرهشتم، اصول اوليه اي كه هدف متخصصان روابط عمومي، به انجام رساندن آن هاست، اغلب ناديده گرفته مي شود. هنگامي که احساس مي کنيد گير كرده ايد، توقف كنيد و پيشرفت خود را ارزيابي نمائيد: در مورد آن چه كه در حال تلاش براي رسيدن به آن هستيد، فکر کنيد. در اين گردباد ارائه نتايج، برخي از اصول روابط عمومي اغلب فراموش مي شوند.

تغيير، يك مقدار ثابت، و مترادف با نوآوري است و در هر كجا و هر زماني اتفاق مي افتد، به ويژه در روابط عمومي. به عنوان يک کارگزار روابط عمومي، هيچ چيزي هرگز مهم تر از اين مسئله نبوده است که نسبت به تغيير و ظهور روندها و فرصت ها، فكري باز داشته باشيم و نسبت به شيوه هاي ارتباطي اخلاقي، صادقانه و محترمانه، که براي روابط عمومي ها به منظور رسيدن به درك متقابل، تحقق اهداف سازماني و خدمت به منافع عمومي، بسيار مهم هستند حساس و مسئوليت پذير باشيم.

ما با استفاده از روابط عمومي خلاق و نوآور و شيوه هاي تکنيکي پيشرفته، مي توانيم اين برهه از تغيير را هدايت نماييم. اين کنفرانس موفق به کسب شهرتي به عنوان کنفرانس برتر در حوزه روابط عمومي، و همچنين به دليل القاي تفکري جديد که سبب پيشرفت و جلو بردن عملكرد شاغلان در اين حوزه شده است.

سخنرانان كليدي در چهادهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران در مورد نياز به درک تمايز، خلاقيت و نوآوري با بهره گيري از روابط عمومي اخلاقي صحبت خواهند كرد.

چهاردهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران (ICPR)
موسسه کارگزار روابط عمومي در جهت افزايش قابليت ها و صلاحيت هاي واحدهاي روابط عمومي سازمان هاي دولتي و خصوصي در سطح تعالي همکاري مي نمايد. اين امر تاثير بسزايي در خط مشي هاي حرفه اي و کيفيت برنامه ها و فعاليت هاي ارتباطي روابط عمومي ها به همراه دارد.
موسسه کارگزار روابط عمومي به عنوان يک نهاد غيردولتي فعال در حوزه روابط عمومي، در نظر دارد به منظور برقراري ارتباط بين سياستگذاران، مديران اجرايي، بهره برداران، محققان، مديران و کارگزاران روابط عمومي و علاقمندان اين حوزه و نيز تبيين اهميت «روابط عمومي خلاق و نوآور» در تعالي روابط عمومي کشور، چهاردهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران را با همکاري دستگاه هاي دولتي، سازمان هاي صنفي، دانشگاه ها، سازمان هاي بين المللي و نهادهاي ذيربط برگزار نمايد.

چهاردهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران (ICPR)، توسط موسسه کارگزار روابط عمومي (KPRI)، انجمن جهاني کارگزاران مسلمان روابط عمومي و انجمن بين المللي روابط عمومي، سازمان يافته و 19 آذر سال 1396در مرکز همايش هاي بين المللي صداوسيما برگزار خواهد شد.
بدينوسيله از کليه فرهيختگان، پژوهشگران و صاحب نظران حوزه روابط عمومي، ارتباطات، تبليغات، بازاريابي و ساير علاقمندان دعوت مي شود تا با ارايه نتايج مطالعات و تحقيقات ارزشمند خود در اين کنفرانس شرکت نمايند. همچنين از مديران و کارگزاران روابط عمومي دعوت مي گردد با حضور خود در اين کنفرانس بر غنا و شکوه آن بيفزايند.

چه موضوعاتي مورد بررسي قرار مي گيرد؟
اين کنفرانس که با حضور سخنرانان کليدي انجام مي شود، به شرکت کنندگان اين فرصت را مي دهد تا از يک رويداد الهام بخش و تعاملي به منظور افزايش مهارت هاي خود استفاده کنند. دبيرخانه کنفرانس، فراخوان مقاله خود را مبني بر ارايه مقالات تحقيقي و علمي در موضوعات و محورهاي زير اعلام مي نمايد:

- پذيرش و تطبيق حرفه اي با تاکيد بر اصول تمايز، خلاقيت و نوآوري
- راهبردهاي توسعه اي و حرفه اي خلاقيت و نوآوري در روابط عمومي
- استراتژي، برنامه ريزي و ارزش آفريني در روابط عمومي خلاق و نوآور
- ظرفيت شناسي و تاثيرگذاري نوآوري و خلاقيت در اثربخشي فعاليت هاي روابط عمومي
- منابع انساني، فرهنگ سازماني و روابط عمومي نوآور و خلاق
- توصيف و تحليل وضعيت موجود نوآوري و خلاقيت در روابط عمومي
- تحليل نقش سازمان ها و موسسات غيردولتي در ارتقاء فعاليت ها، سطح دانش و بينش اخلاقي کارگزاران روابط عمومي خلاق و نوآور
- تحليل نقش فناوري هاي نوين در توسعه فعاليت هاي نوآورانه و خلاقانه در حوزه روابط عمومي
- فرصت ها و چالش هاي پيش روي کارگزاران روابط عمومي خلاق و نوآور
- راهکارهاي مديريت نوآوري و خلاقيت در روابط عمومي

فراخوان تجارب مديريتي
تجربه، مهمترين عامل در فراگيري قابليت هاي مديريتي است. بررسي ها نشان مي دهد کسب قابليت هاي مديريتي، تا 70 درصد از طريق تجربه صورت مي پذيرد. اينکه ما فردي را در سازمان خود مجرب مي ناميم و شايسته عهده دار شدن مسئوليتي مي دانيم، ناشي از همين موضوع است.
مستندسازي تجربه مديريتي نيز فرايندي است که طي آن با ديدگاهي جامع، به ثبت يک تجربه مديريتي مي پردازيم به گونه اي که ديگران بتوانند با مراجعه به مستندي که تهيه شده است، به ابعاد گوناگون تجربه و فرايند تحقق آن پي برده و از آن درس آموزي و يادگيري لازم را داشته باشند.
وقتي يک تجربه مديريتي تدوين و مستندسازي مي شود مي توان براي آن کاربردهاي مختلفي در جهت آموزش، هم آموزي و يادگيري سازماني متصور بود. بايد توجه داشت که تجربه منبع اصلي آموزش مديريت، وظايف، مسؤليت ها و چالش هاي شغلي است.
از تمامي مديران، کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومي دعوت مي شود، تجارب شان را به دبيرخانه کنفرانس ارسال نمايند.

فراخوان جشنواره
مطابق سنت، موسسه کارگزار روابط عمومي، جوايز ارزشمند خود را به برندگان اعطا مي کند. در اين جشنواره سازمان ها، شرکت ها و افراد بايستي براي دريافت جايزه نامزد شده و فعاليت هاي برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده به دبيرخانه ارسال نمايند.  

فراخوان ثبت نام
اين کنفرانس که با حضور سخنرانان کليدي انجام مي شود، به شرکت کنندگان اين فرصت را مي دهد تا از يک رويداد الهام بخش و تعاملي به منظور افزايش مهارت هاي خود استفاده کنند.

فراخوان پيشنهاد سخنران
براي اثربخشي بيشتر دستاوردهاي کنفرانس، دعوت از سخنراناني که داراي مهارت سخنراني و دانش عميق در خصوص موضوعات کنفرانس باشند از اهميت ويژه اي برخوردار مي باشد.

کميته علمي کنفرانس از پيشنهادات همکاران و سروران ارجمند جهت غني و کاربردي ساختن مباحث کنفرانس استقبال مي کند. لطفا نظرات خودتان را از طريق نشاني الکترونيکي: KARGOZAR80@YAHOO.COM ارسال نماييد.

فراخوان حضور در ويژه نامه کنفرانس
همزمان با برگزاري کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران اين ويژه نامه در تيراژ پنج هزار نسخه منتشر و علاوه بر کنفرانس در اختيار مديران و کارشناسان روابط عمومي سراسر کشور قرار مي گيرد. علاقمندان مي توانند ضمن تماس با تلفن هاي اعلام شده نسبت به هماهنگي و سفارش چاپ آگهي اقدام نمايند.

چرا شما بايد حضور داشته باشيد؟
- اين رويداد، برترين کنفرانس ملي در حوزه روابط عمومي و ارتباطات مي باشد.
- تمرکز بر جلسات عملي و تجربه به سبک مطالعه موردي از سازمان ها و شرکت ها، مي باشد.
- فرصتي براي ديدار با سخنرانان و افراد مطرح حوزه، مي باشد.
- يك ويترين ملي براي نشان دادن آخرين روندها در روابط عمومي است.
- ايجاد ارتباطات کاري جديد و تبادل تجارب با متخصصين همفکر از سراسر ايران.

 

چه کسي بايد شرکت کند؟
اين رويداد براي حضور مديران، کارشناسان و کارگزاران روابط عمومي و ارتباطات، مديران و کارشناسان صنعت تبليغات و بازاريابي،ارتباط گران و روزنامه نگاران، مديران خدمات مشتريان و مديران توسعه کسب و کار در نظر گرفته شده است.


براي کسب اطلاعات بيشتر به کجا مراجعه کنيم؟
علاقه مندان مي توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر در بخش جشنواره و دريافت کاربرگ هاي ثبت نام و ديگر اطلاعات موردنياز به نشاني اينترنتي زير ذيل مراجعه کنند:
تلفن هاي دبيرخانه کنفرانس: 77 ـ 88617576- 88216277
دورنگار: 88602308
صندوق پيامک: 30007153

وب سايت:
www.irancpr.ir
www.shara.ir

پست الکترونيک:
kargozar80@yahoo.com
info@iranpr.org

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم

به همت میراث فرهنگی استان اردبیل، اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیل برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نخستین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها عصر چهارشنبه در دانشگاه محقق اردبیل برگزار شد که در این کنفراس فعالان حوزه موزه‌ها از مناطق مختلف کشور حضور داشتند‌.

استان اردبیل به خاطر پیشینه تاریخی غنی دارای موزه‌های متعددی همچون موزه سنگ، کتابخانه تخصصی بقعه شیخ ‌صفی، مفاخر دینی، مردم‌شناسی و تاریخ طبیعی در شهر اردبیل و موزه صارم‌السلطنه شهر نمین، موزه باستان‌شناسی نیر، موزه باستان‌شناسی خلخال و موزه باستان‌شناسی مشگین‌شهر است.

در این کنفرانس  فعالان و پژوهشگران  در مورد موزه‌ها به بحث پرداخته و راهکارهای لازم را برای توسعه موزه‌ها ارائه دادند.

 

.

 

به دبیرخانه این کنفرانس حدود 120 مقاله ارسال شده که در بخش‌های مختلف بود.

حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در این کنفرانس اظهار داشت: موزه چینی‌خانه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی از قدیم محل نمایش هدایای امپراطوران چین بوده و آن را به عنوان موزه فرهنگی، هنری و قدیمی‌ترین موزه ایران معرفی می‌کنیم.

کاظم دبیر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل نیز در این کنفرانس تصریح کرد: موزه‌ها نقش اساسی در معرفی تمدن، تاریخ و فرهنگ دارد و استان اردبیل با موزه‌های خود نقش اساسی در جذب گردشگر داشته است.

احمد محیط طباطبایی رییس کمیته ملی موزه‌های ایران با اشاره به ظرفیت‌های موزه‌های استان اردبیل گفت: اردبیل با این موزه‌ها می‌تواند نقش اساسی در جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود