Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@23:16:13 GMT

عقاب طلایی در اصفهان لانه کرد+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۳۰۰۱

قطار گردشگری عقاب طلایی حامل گردشگران یازده کشور اروپایی، آمریکایی و آسیایی وارد اصفهان شد .وارد اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ قطار گردشگری عقاب طلایی که ' جواهرات قلب ایران ' نام دارد، 11 آبان امسال از مرز سرخ وارد کشورمان شد و حامل 30 گردشگر خارجی از کشورهای انگلستان، آمریکا، آلمان، سوئیس، روسیه، مالزی، استرالیا، فیلیپین، مکزیک، هنگ کنک و نروژ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسافران خارجی قطار گردشگران عقاب طلایی پس از دیدن آثار تاریخی و فرهنگی اصفهان ، عصر شنبه اصفهان را به مقصد شهرستان کاشان ترک می کنند.
گردشگران خارجی قطار عقاب طلایی پس از 18 روز اقامت در کشورمان و دیدن آثار تاریخی، فرهنگی و جاذبه های طبیعی شهرهای مشهد، تهران، کرمان، یزد، اصفهان، شیراز، سعادت شهر، کاشان، اراک، شوشتر، شوش، زرسک و پل سفید، 29آبان در مشهد به تور خود پایان می دهد و از مرز سرخس از ایران خارج خواهند شد.
این قطار بیست و دومین قطار گردشگری حامل گردشگران خارجی است که از سال 93 تاکنون وارد کشور شده است.
استان اصفهان با برخورداری از جاذبه های طبیعی و 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850اثر به ثبت ملی و چهار اثر جهانی شامل میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم

هواداران تیم فوتبال سپاهان برای حمایت از این تیم در مصاف با پرسپولیس از اصفهان به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

هواداران تیم فوتبال سپاهان نیز امروز کیلومترها راه را طی کرده‌اند و از اصفهان به پایتخت آمده‌اند تا با حضور در ورزشگاه آزادی از شاگردان ژوزه مورایس در تقابل حساس و مهم با پرسپولیس تهران حمایت کنند.

طرفداراران طلایی‌پوش در محوطه ورزشگاه آزادی با شعارهای مخصوص تیم‌شان به‌سمت سکوهای ورزشگاه می‌آیند و امیدوار هستند که این تیم بتواند در ادامه روند خوبی که دوباره در پیش گرفته این بار در الکلاسیکوی مهیج فوتبال ایران به پیروزی دست پیدا کنند.

کد خبر 749834

دیگر خبرها

  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان