Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروزی شاگردان کارلوس کی‌روش در مصاف دوستانه‌شان با پاناما مورد توجه برخی از رسانه‌های معتبر دنیا قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی ایران شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری دوستانه برابر پاناما با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید که نتیجه بازی زیر ذره‌بین برخی از رسانه‌های دنیا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره این بازی نوشته است:

با دو گل زودهنگام، ایران با نتیجه ۲ بر یک برابر پاناما به برتری رسید. این پیروزی سبب شد که ایران، اولین تیم آسیایی که جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را کسب کرد، به روند خوب خودش ادامه دهد. تیم اول آسیا مقابل پاناما با گل‌‌های اشکان دژاگه و ساما قدوس پیش افتاد. یکی از این گل‌ها توسط گابریل آرتورو تورس در دقیقه ۳۸ جبران شد اما ایران تا پایان بازی توانست پیروزی‌اش را حفظ کند و تعداد بازی‌های بدون شکست خود را به ۹ بازی افزایش دهد. آخرین شکست ایران در دیدار دوستانه‌ای رقم خورد که در ماه مارس با نتیجه یک بر صفر متحمل شد.

در همین حال خبرگزاری EFE اسپانیا هم درباره شکست پانامایی‌ها مقابل مردان کی‌روش نشته است:

ایران با میدان دادن به تعدادی زیادی بازیکن جدید، دیدار تدارکاتی‌اش برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل پاناما را با نتیجه ۲ بر یک برد که در این دیدار کیفیت بازی پارس‌ها تعیین کننده نتیجه بازی بود. بعد از ارائه عملکردی ناامید کننده در نیمه نخست، پاناما دوباره کنترل بازی را در دست گرفت و با بهترین بازیکنش، آرماندو کوپر چند بار دروازه حریف را تهدید کرد.

نشریه آس اسپانیا هم اینگونه عملکرد تیم ملی فوتبال ایران مقابل پاناما را ارزیابی کرده است:

ایرانی‌ها در نیمه اول واقعاً با انگیزه و پرقدرت ظاهر شدند. با تغییراتی خوب میان بازیکنان هجومی‌اش، این تیم فشار زیادی به پاناما وارد آورد و به همین دلیل بازی به سود ایران آغاز شد و این تیم مزد بازی بهترش را با زدن دو گل گرفت.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروه D مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • بازتاب خارجی سخنان رهبر انقلاب پس از حملات متقابل ایران و اسرائیل | مهم ظهور قدرت ایران بود
  • شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد