Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یک مورد تیراندازی در «کالامازو» در ایالت میشیگان نیز دو نفر کشته شدند و یک نفر زخمی ش

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در 43 مورد تیراندازی گزارش شده در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا دست کم 18 نفر کشته و 27 نفر زخمی شدند.
به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا، در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر "گرند پریری" در ایالت "تگزاس" چهار نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیراندازی بین این چهار نفر رخ داده است و هر چهار نفر به بیمارستان منتقل شدند. شاهدان به پلیس گفتند خودرویی رانندگی می کرد و سرنشینان آن شروع به تیراندازی به کسانی کردند که در خیابان ایستاده بودند، سپس آنها نیز به سوی خودرو تیراندازی کردند. پلیس در حال بررسی انگیزه این تیراندازی است.

در تیراندازی دیگری در شهر «آتلانتا» در ایالت جورجیا نیز دو نفر زخمی شدند. تیراندازی در دبیرستانی در این شهر رخ داده و در نتیجه آن دو دانش آموز زخمی شدند. مدیر مدرسه گفت هشداری خارج از مدرسه مبنی بر ممنوعیت ورود سلاح در داخل این مکان نصب شده اما فردی این دستور را نادیده گرفته است. تحقیقات پلیس نشان می دهد تیراندازی به صورت تصادفی رخ داده اما مقامات مدرسه تاکنون نگفته اند چه کسی شلیک کرده است. در یک مورد تیراندازی در «کالامازو» در ایالت میشیگان نیز دو نفر کشته شدند و یک نفر زخمی شد.

در این حادثه یک زن بیست و پنج ساله و نامزدش کشته و فرزند خردسال این زن به شدت زخمی شد. مادر این زن می گوید نامزد دخترم پس از جر و بحث با وی، اقدام به تیراندازی کرد و وی و کودک خردسالش را هدف قرار داد و سپس خودکشی کرد. در تیراندازی دیگری در «فورت وین» در ایالت ایندیانا نیز دو نفر کشته شدند و یک نفر زخمی شد.

یکی از شاهدان اعلام کرد سه زن در مقابل خانه یکی از آنها ایستاده بودند که حمله ای غافلگیرکننده علیه آنها صورت گرفت. پلیس ضمن تایید نکردن این گزارش گفته مشخص است تیراندازی تصادفی نبوده و فردی به قصد به سوی آنها تیراندازی کرده است. یکی از شاهدان می گوید مردی را که پس از تیراندازی از محل حادثه فرار کرده، دیده است.

در یک مورد تیراندازی در لوئیزویل در ایالت کنتاکی نیز دو نفر زخمی شدند. پلیس پس از دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی در ساختمانی در خیابان الیوت به محل حادثه اعزام شد و تحقیقات درباره تیراندازی آغاز شده است. هنوز هیچ اطلاعی از مظنون تیراندازی در دست نیست.

یازده مورد از تیراندازی های این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
به گزارش مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا، هشتاد و دو مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها بیست و پنج نفر کشته و چهل و پنج نفر زخمی شدند. بیست و چهار مورد از تیراندازی ها در این مدت کشته یا زخمی نداشته است.
بر این اساس، طی چهل و هشت ساعت گذشته، صد و بیست و پنج مورد تیراندازی گزارش شده است که در نتیجه آنها چهل و سه نفر کشته و هفتاد و دو نفر زخمی شدند.
با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار تیراندازی های بیست و چهار ساعت پنجشنبه تا جمعه (شبانه روز گذشته) نیز روز شنبه نهایی می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۲ اسراییلی در عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه‌های عبری زبان از وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، عملیات مذکور از طریق زیر گرفتن عناصر صهیونیست در محله رومیما واقع در قدس اشغالی انجام شد.

در این عملیات ۲ صهیونیست زخمی شده اند. رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که عاملان این عملیات موفق شدند از محله مذکور به سلامت بگریزند.

هنوز جزئیات بیشتری در خصوص این عملیات منتشر نشده است.

کد خبر 6085007

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • تصاویر عجیب از بارش شدید تگرگ در آمریکا + ویدئو | اندازه هر دانه تگرگ را ببینید
  • زخمی شدن ۲ اسراییلی در عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی