Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرضا - شهردار شهرضا گفت :روزانه ۲۰ هزار جابه‌جایی مسافر در شهرضا انجام می‌شود که باید به عنوان یک فرصت از آن استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا،  رحیم جافری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شهرضا اظهار کرد: در شهر شهرضا بیش از ۳۰ دفتر تاکسی تلفنی آقایان، ۴ دفتر تاکسی تلفنی بانوان، ۶ شرکت سرویس مدارس و ۵۰۰ تاکسی شهری فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه «پراکندگی مسافر در تمام شهر یکنواخت نیست» عنوان کرد: این عامل باعث شده است که در مسیرهایی تعداد زیادی تاکسی و در مسیرهای با کمبود تاکسی مواجه شویم .

شهردار شهرضا در ادامه افزود : در زمینه گردشی بودن تاکسی‌های شهری پیشنهاد ما این است که مسیرهایی که ما تعریف می‌کنیم این مسیرها باید به مدت ۳ ماه یکبار به صورت قرعه کشی بین رانندگان تاکسی تقسیم شود.

جافری تصریح کرد : در ارتباط با نرخ کرایه ها و برخی بی‌نظمی در تردد تاکسی ها باید بگوییم که همه این عوامل در گرو نصب سیستم کارت بلیط الکترونیکی است.

وی تصریح کرد: از مرداد سال پیش عملیات اجرایی نصب کارت بلط الکترونیکی بر روی تاکسی‌های شهری آغاز شد و مقدمات لازم برای تکمیل آن نیز در شهر ایجاد شد.

شهردار شهرضا در ادامه درخصوص مزیت های این طرح گفت: با اجرای این طرح مشکل پول خرده و انتقال مستقیم پول حل می شود و از لحاظ بهداشتی و مشکلات و بیماری هایی که با انتقال پول بین افراد منتقل می‌شود نیز جلوگیری می‌شود.

جافری اضافه کرد: با اجرای این طرح مسافربرهای شخصی حذف و باتوجه به اینکه امکان استفاده این کارت در تاکسی ها و اتوبوس ها و پارکینگ ها هم وجود دارد، در آینده نزدیک شاهد ساماندهی وضعیت حمل و نقل مسافر در شهر خواهیم بود.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه

وریا محمدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر به صورت مستمر توسط اداره راهداری جهت بررسی و روند صدور بارنامه و صورت وضعیت صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قروه افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ شرکت حمل و نقل کالا و یک شرکت مسافربری پلمب شدند.

وی گفت: در جریان بازدید‌های به عمل آمده ۶ شرکت متخلف دیگر نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی ضمن اشاره به فعالیت ۱۴ شرکت حمل و نقل کالا و سه شرکت حمل و نقل مسافر در این شهرستان، یادآور شد: در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۹۳۲ بارنامه حمل کالا از مبدا شهرستان قروه صادر شد و میزان ۲۰ هزار و ۵۵۰ تن جابه‌جایی کالا به ثبت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • تاکسی بدون خط
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • ببینید | تاکسی‌های خودران به خیابان آمدند!
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه