Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:دولت نگاه ویژه ای به گازرسانی روستاها دارد و با برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم همه روستاهای واجد شرایط گازرسانی در استان تا پایان سال ۹۷ تعیین تکلیف شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید روح الهی در گفت و گو با صبح زاگرس  از توجه دولت در گازرسانی به روستاها خبرداد و افزود: دولت تدبیر وامید نگاه ویژه ای به گازرسانی روستاها دارد  وبا برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم همه روستاهای واجد  شرایط گازرسانی در استان تا پایان سال ۹۷  تعیین تکلیف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از در دست اقدام بودن نصب 2 هزار المک گاز در مناطق مختلف استان خبرداد و گفت: 300 فقره المک گاز نیز جهت بازسازی مناطق فرسوده گچساران نصب می شود.

روح الهی با اشاره به اینکه تا پایان مهرماه سال جاری 3373 فقره انشعاب شهری  و روستایی نیز در سطح استان نصب شده است گفت: در همین بازه زمانی 2956کنتور گاز شهری و 1422 کنتور گاز روستایی تعویض شده است.

وی خاطرنشان کرد: گازرسانی به دو شهر قلعه رئیسی ودیشموک در برنامه کاری شرکت گاز استان است که فازهای اول ودوم آن انجام گرفته و فاز سوم آن در حال اجراست که پیش بینی می شود تا دهه فجر  مشعل گاز در این دو بخش روشن شود.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه  از ارتقاء ایستگاههای گاز دهدشت و یاسوج خبرداد و گفت: ایستگاه گاز دهدشت از ظرفیت 15 هزار به 30هزار متر مکعب ارتقاء یافت.

روح الهی افزود: جهت تقویت گاز رینگ شهری شهرستان کهگیلویه ایستگاه tbs  جدید نصب و راه اندازی شده است.

معاونت بهره برداری شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمداجرای پروژه گازرسانی به روستای کت شهرستان بهمئی با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد ریال خبر داد و گفت: با بهره بهرداری از این پروژه 11 روستای شهرستان بهمئی در قالب 535 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد

ایسنا/گیلان رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه تعیین تکلیف و خروج چای سنواتی از انبارها باید مدبرانه‌ باشد، گفت: چای‌های سنواتی تاریخ مصرف گذشته در صورت صرفه اقتصادی کمپوست و در غیر این صورت امحاء شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز هشتم اردیبهشت در دیدار با رئیس هیات مدیره سندیکای کارخانجات چای شمال یکی از مشکلات استان را معضل چای سنواتی دانست و گفت: چای گیلان همواره در سبد غذایی خانواده‌های ایرانی جای داشته و مسئله چای سنواتی نباید موجب خدشه‌دار شدن نام و نشان چای گیلان شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی، حل دغدغه چای سنواتی را در گرو تدبیر و اتخاذ روش‌های منطقی و عقلانی عنوان کرد و افزود: اراده همه مسئولان بر این است که این مشکل بدون شتابزدگی و با کمک دولت و بخش‌های خصوصی و مردمی مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه چای سنواتی اکنون به یک تهدید برای استان تبدیل شده، خاطرنشان کرد: چای سنواتی باید تعیین تکلیف شده و نگرانی کشاورزان و کارخانجات چای، برطرف شود.

رئیس‌کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه وضعیت صنعت چای همواره در دستور کار دولت قرار دارد، اظهار کرد: دولت برای کمک به چایکاران ۲۵ درصد قیمت مصوب را پرداخت می‌کند تا با حمایت از این صنعت، شاهد افزایش تولید چای در کشور باشیم.

وی با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مدظله العالی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم »، افزود: بخشی از تولیدات استان گیلان به صنعت چای اختصاص دارد باید تلاش شود تا با مشارکت مردم و بخش خصوصی تمام اقدامات لازم در راستای افزایش تولید چای انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد