Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@12:32:28 GMT

حذف تیم جوانان ناشیانه بود

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۵۳۳۵

حذف تیم جوانان ناشیانه بود

به گزارش وانانیوز،  امیر حاج رضایی درباره پیروزی ۲بر یک تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی پنجشنبه شب گذشته مقابل تیم ملی پاناما گفت: با توجه به اطلاعاتی که کسب کردم متوجه شدم تیم اصلی پاناما به میدان نیامده بود. این موضوع درباره تیم ملی فوتبال ایران نیز صدق می کرد. آقای کی روش در نظر داشت چند بازیکن جدید تیم ملی را محک بزند تا نسبت به ادامه حضورشان در اردوهای تیم ملی مطمئن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسفوتبال ایران اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران بازی تهاجمی را در نیمه اول نشان داد. حملات هوشمندانه شاگردان کی روش باعث شد تا بتوانیم در همین یک نیمه، دو گل به ثمر برسانیمامافکر می کنم بازی با پانامایی که برای اولین بار به جام جهانی می رود نمی تواند ملاکی برای شاگردان کی روش باشد که می خواهند بازی تهاجمی و تماشاگر پسند را در جام جهانی انجام دهند. خیلی از مربیان دنیا مثل مورینیو و سیمئونه می خواهند نتیجه بگیرند و به همین خاطر دست از بازی زیبا برداشته اند. آنها نتیجه را بهترین تاکتیک می دانند. با این حال معتقدم باید در بازی های تدارکاتی از نتایجی که کسب می شود صرفنظر کرد.

حاج رضایی درباره روند آماده سازی تیم ملی اظهار داشت: اینکه تلاش می کنیم تا از تمام فرصت ها برای برگزاری اردو و انجام بازی های تدارکاتی استفاده کنیم بسیار خوب است. ذات بازی های تدارکاتی این است که کی روش می تواند تیمش را تمام و کمال بشناسد و با همین روند برای بازی های جام جهانی آماده شود. فعلا نمی توان تیم ملی ایران را مورد ارزیابی قرار داد و باید منتظر اولین دیدار تیم ملی در روسیه باشیم.

وی درباره حذف تیم جوانان فوتبال ایران در مرحله مقدماتی رقابت های آسیایی نیز صحبت کرد و اظهار داشت: آقایان می گویند مقررات را نمی دانستیم و فدراسیون فوتبال باید بابت دوم شدن‌مان در بین چهار تیم بسیار معمولی آسیایی از کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند که چرا ما را مستحق صعود به دور بعدی ندانشتند. مگر نمی دانستد که مقررات این بازی ها فرق کرده است که چنین صحبت هایی را انجام دادند؟

حاج رضایی در پایان اظهار داشت: لطفا با مردم شفاف صحبت کنند تا بدانیم چه اتفاقی برای تیم جوانان افتاد که اینقدر ناشیانه از بازی های آسیایی، حذف شد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود

به گزارش ورزش سه، او با توجه به اهمیت سازمان مطبوعش اولین سخنران این مراسم بود که با ازدحام عجیب و غریب در حال برگزاری است. خلاصه صحبت های بازیان به شرح زیر است.

ابراهیم بازیان در ابتدا گفت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید. امیدوار هستیم  پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد.

وی افزود: بعد از هشت بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده کمتر از دو ماه، این واگذاری را به ثمر رساند.

رییس سازمان خصوصی با تاکید به تلاش دولت برای حل این مشکل، خاطرنشان کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند.

او ادامه داد: یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هولدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلا اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید.

وی در پایان گفت: آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و آقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان