Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهم صحبت های او از این قرار است:

* در دنیایی که جز قلدری و زور چیز دیگری در آن نبود حکومت اسلامی تشکیل داد و الان پس از گذشت 1400 سال معجزه اسلام هنوز ادامه دارد.

* امام راحل لشکری نداشت و مقابل همه کشورها ایستادگی کرد، اکنون 40 سال از عمر انقلاب گذشته ولی دشمنان نتوانسته‌اند ضربه‌ای به این انقلاب بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*این تحریم که امروز شاهد آن هستیم چیز جدیدی نیست و در گذشته نیز ابوسفیان پیامبر (ص) را تحریم می‌کرد و پیامبر (ص) از شدت گرسنگی سنگ به شکم می‌بست، پیامبر اکرم (ص) و یارانش در مقابل این تحریم‌ها مقاومت کردند.

* مسئولان به جای اینکه مشغول حزب بازی شوند باید کار کنند؛ مقام معظم رهبری تاکید کردند که نباید جامعه دو قطبی شود.

{با اشاره به بازداشت حریری} سید حسن نصرالله گفت این کار دیکته سعودی‌ها بود و ما می‌خواهیم به سعو‌ی‌ها بگوییم ننگتان باد، این قتل‌ها شایسته کسانی است که خود را خادم الحرم دانسته و خودشان نسبت به خودشان بی رحمی می‌کنند.

* آنها فکر می‌کنند وقتی به آمریکا تکیه می‌کنند و نفت را به آنها می‌فروشند موفق خواهند شد اما نمی‌دانند که خود آمریکا نیز در حال فروپاشی است.

* مصدق می‌خواست ایران را از دست انگلیس نجات دهد بنابراین به سراغ آمریکا رفت و این آیت الله کاشانی بود که همواره فریاد "نه شرقی و نه غربی" را بر زبان می‌آورد.

* علت دشمنی آمریکا این است که ایران در مقابل آنها ایستاده و با تحریم‌ها مقابله می‌کند، هر فسادی که وجود دارد زیر سر آمریکاست. آنها نه وجدان دارند و نه شرف، بنگاه‌های اروپایی نیز از آمریکا می‌ترسند و زیر لب چیز دیگری می‌گویند.

تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • تشکیل استان تهران غربی و شرقی
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد