Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - گل قدوس، با حفظ توپ 27 ثانیه‌ای ایران و ده پاس متوالی به ثمر رسید.

به گزارش وبسایت نود، گل دوم ایران به پاناما، حاصل برنامه‌ای بود که کی‌روش در این بازی آن‌را جست‌وجو می‌کرد. بازی با شاید ضعیف‌ترین تیم حاضر در جام‌جهانی و تمرین برای کارهای ترکیبی و تهاجمی. تیم ملی در این بازی بارها تیکی‌تاکا را در دستور کار قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاس‌های زیادی که باید سرانجام به موقعیت گل ختم می‌شد. ایران دو گل‌اش را هم در همان بیست دقیقه نخست زد. دقایقی که تیم ملی زیاد پاس می‌داد و هدف‌اش را از راه پاس‌کاری‌های متوالی جست‌وجو می‌کرد. ایران تا قبل از گلی که زد، چندین مرتبه تعداد پاس‌های متوالی‌اش دو رقمی شده بود و معمولا روی عددی بین ده تا دوازده متوقف می‌شد. تیم کی‌روش حتی در همان بیست دقیقه نخست در یک مرتبه تعداد پاس‌های پی‌درپی بازیکنانش به عدد چهارده هم رسید که در نهایت مهدی طارمی در کنار محوطه جریمه حریف توپ را لو داد. 

گل ایران هم حاصل باز کردن دفاع حریف بود. مرتضی پورعلی‌گنجی شروع کننده گل بود. مرتضی از میانه زمین در ابتدا یک و دو با عزت‌اللهی داشت. سپس این کار را با روزبه چشمی تمرین کرد. بعد از آن وریا غفوری، مهدی طارمی و احمد عبدالله‌زاده در گوشه زمین یک مثلث ساختند و توپ را از آن منطقه درآوردند. عبدالله‌زاده توپ را به قدوس پاس داد. سامان قدوس هم با یک و دو با کریم انصاری‌فرد، خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد. 

از پاس مرتضی پورعلی‌گنجی تا لحظه‌ای که توپ وارد دروازه پاناما شد، فقط 27 ثانیه طول کشید. در این 27 ثانیه ده پاس بین بازیکنان تیم ملی رد و بدل شد. با توجه به حرکت پا به توپی که قدوس از روی خط محوطه جریمه تا محوطه شش قدم برای شون نهایی داشت، و اینکه کل زمان گراف در 27 ثانیه شکل گرفته، مشخص است که سرعت پاس بازیکنان چقدر بالا بود. در این بین به‌غیر از مهدی طارمی، هیچ بازیکنی بیشتر از دو ضربه به توپ نزد. اکثر بازیکن‌ها پاسی تک ضرب می‌دادند و چند نفر هم تنها با یک کنترل توپ، سریعا توپ را پاس می‌دادند. شبه تیکی‌تاکایی که در نهایت یک گل را برای ایران به همراه داشت.  

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
اجرای طرح ناظران افتخاری برای نظارت مردم بر بازار
قرق دشت لاله‌های واژگون
آبادانی و توسعه روستا‌ها با اجرای طرح هادی
امنیت کارگران و کارگاه‌ها زیر ذره بین بازرسان اداره کار
بررسی طرح‌های بخش امامزاده حسن در شورای اداری فلارد
تداوم بارش‌های رگباری در استان
پیش بینی بهره برداری ازمرحله نخست طرح آبرسانی به شهر سردشت و ۵۳ روستای بخش رودشت تا پایان امسال
ساخت نخستین ایستگاه قرنطینه دامپزشکی استان در شهرستان خانمیرزا
حادثه رانندگی در محور بروجن به خانمیرزا
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت همزمان با هفته سلامت در سامان
اجرای بیش از ۳۰ برنامه به مناسبت هفته کاروکارگر در شهرستان خانمیرزا
پیاده روی کارمندان خانمیرزا همزمان با هفته سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های دوشنبه سوم اردیبهشت قم
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام