Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام شاه محمدی کشتی گیر فرنگی کار سقزی به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکزکردستان، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: پیام شاه محمدی کشتی گیر فرنگی کار سقزی به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شد.
حامد جولایی افزود: عبدالکریم کاکاحاجی سرمربی تیم ملی، ۳۶ کشتی گیر فرنگی کار منتخب سراسر ایران را در اوزان مختلف به این مرحله از اردوی آماده سازی دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیام شاه محمدی کشتی گیر کردستانی وزن ۵۹ کیلوگرم از سوی کادر فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور دعوت شد و در مدت یک هفته به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی می‌پردازد.
اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان روز‌های ۲۸ آبان تا ۴ آذرماه در محل خانه کشتی شماره ۲ تهران انجام می‌گردد.
رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان جام روز جهانی کودک روز‌های ۳ و ۴ آذرماه در شهر کرج برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ۷ فرنگی کار از استان خوزستانی در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار گرفتند.

مسابقات قهرمانی آسیا اواخر فروردین ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز، در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی، در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی، در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم  امین میرزازاده از خوزستان به این رقابت‌ها اعزام خواهند سد.  

همچنین امین کاویانی‌نژاد و علیرضا مُهمدی از خوزستان نمایندگان دو وزن ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات گزینشی بیشکک برای کسب سهمیه المپیک هستند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فنی ما در کشتی فرنگی‌مشهود است
  • نیازمند از تیم ملی رفت، پورحمیدی دعوت شد
  • نیازمند اردوی تیم‌ملی را ترک کرد
  • دعوت از پورحمیدی به تیم ملی
  • نیازمند اردوی تیم‌ملی را ترک کرد؛ پورحمیدی دعوت شد
  • این بازیکنان دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نمی‌شوند
  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • دعوت از ۴ اسکواش‌باز بیرجندی به اردوی تیم‌ملی
  • اردوی تیم ملی کشتی با حضور یک نماینده از قم 
  • اردوی تیم ملی کشتی با حضور یک نماینده از قم