Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول تایید کرد که قبل از آمدن به آنفیلد پیشنهاد یک تیم بزرگ و تاریخی انگلستان را رد کرده است.

به گزارش وبسایت نود، کلوپ در سال 2015 بعد از کناره گیری از سمت خود در باشگاه دورتموند به لیورپول پیوست. حالا او می گوید که پیش از پیشنهاد لیورپول از یک تیم با عظمت انگلیسی پیشنهاد داشته و آن را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت گل، در زمانی که کلوپ، جایگزین براندان راجرز در لیورپول شد، منچستریونایتد زیر نظر فن خال نتایج خوبی کسب نمی کرد و چلسی نیز با مورینیو وضعیت خوبی نداشت. احتمال داشت که این دو باشگاه بعد از رفتن کلوپ از سیگنال ایدونا پارک به دنبال وی باشند. اما نهایتا کلوپ به لیورپول رفت. کلوپ طی گفت و گویی با خبرنگاران در این باره گفت:

چرا لیورپول را انتخاب کردم؟ من دو سال پیش نیز از یک تیم بزرگ در لیگ برتر انگلیس پیشنهاد داشتم، اما هیچ وقت نتوانستم با درک آن ها از فوتبال کنار بیایم. به نظرم آن ها فوتبال را نمی فهمیدند. اما وقتی که لیورپول زنگ زد، نمی دانم چه بگویم، فقط می دانم که تصمیم درستی گرفتم.

در همین راستا یکی از دوستان قدیمی کلوپ و جانشین او در باشگاه ماینز یعنی اکارد کراتزن نظر دیگری دارد. او در مصاحبه اخیر خود درباره کلوپ گفت:

لیورپول مقصد اصلی و مورد علاقه او نبود. یورگن آرزو داشت که روزی به انگلستان برود و باشگاه مورد علاقه اش نیز منچستر یونایتد است. او به من این چیز ها را گفت.

 

در حال حاضر شاگردان کلوپ با نوزده امتیاز در رده پنجم لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

 

4416

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم

درگیری لفظی صلاح با کلوپ قبل از ورود صلاح به بازی که با میانجی گری نونیز به پایان رسید.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد