Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - باشگاه استقلال در خصوص کسب مجوز حرفه اي گري از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا و جواز شرکت در مسابقات ليگ قهرمانان، اطلاعيه اي صادر کرد.
به گزارش سرويس ورزشي "جام نيوز"، باشگاه استقلال در خصوص کسب مجوز حرفه اي گري از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا و جواز شرکت در مسابقات ليگ قهرمانان، اطلاعيه اي صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين اطلاعيه آمده: بدهي هاي انباشته مربوط به سالهاي گذشته باشگاه استقلال، طي چند ماه گذشته با حمايت وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال و تلاش هاي مديران باشگاه استقلال، و هـمراهـي بازيکنان و کادرهاي فني سالهاي گذشته برطرف شده که توضيحاتي در خصوص روش هاي حل اين مشکل ارائه مي شود:
1- با بخشي از طلبکاران تسويه حساب قطعي شده و آنها مطالباتشان را از باشگاه دريافت کرده و تسويه حساب نموده اند.
2- با برخي طلبکاران توافق کامل شده و ضمانت هاي لازم جهت پرداخت مطالبات به صورت تقسيط نيز ارايه شده است.
3- در مورد برخي طلبکاران، با استفاده از ظرفيت هاي قانوني آيين نامه هاي کميته استيناف ، درخواست تجديد نظر خواهـي ويژه شده که بدون ترديد راي کميته محترم استيناف لازم الاجرا مي باشد.
4- در خصوص دسته چهارم از طلبکاران باشگاه، تضامين مالي و مبالغ مالي لازم به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال تحويل گرديده و در صورت تاييد نهايي توسط مراجع قانوني و حقوقي ، مطالبات آنها از طريق تضامين ارايه شده پرداخت مي گردد.
5- گروه پنجم نيز آن دسته از طلبکاراني هستند که از باشگاه استقلال طلب داشته اما شکايتي نداشته اند و باشگاه بصورت توافقي و تقسيط در حال رسيدگي در کميته تعيين وضعيت و به تبع آن پرداخت مطالبات ايشان مي باشد.
با توجه به اين که باشگاه استقلال يک باشگاه بزرگ، پرافتخار و مردمي است، همه تلاش مديران باشگاه اين بوده که هرچه زودتر مشکل بدهي هاي سنواتي گذشته برطرف شود. با عنايت به زحمات کشيده شده ماههاي اخير در اين راه، بدون ترديد تلاشهاي آنهايي که به دنبال ضربه زدن و حذف استقلال از ليگ قهرمانان هستند و در اين راه کوشش زيادي هم کرده اند، نقش برآب خواهد شد. و به ياري پروردگار و حمايت هميشگي هـواداران شريف، باشگاه استقلال بدون مشکل و با سربلندي در جام باشگاههاي آسيا حضور خواهد داشت
در خاتمه از همه هموطنان شريف و اهالي فوتبال و خانواده بزرگ استقلال تقاضا مي نمايد از پرداختن به حواشي که باعث ضربه زدن به اين باشگاه مردمي مي باشد خودداري نموده و مديران باشگاه با آغوش باز پذيراي نقطه نظرات و شکايات همه عزيزان ذينفع خواهد بود و تمام تلاش خود را در کسب رضايت و شفاف سازي امور بکار خواهد برد.
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!

 باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، اطلاعیه‌ای را که منتشر کرده بود پاک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی سازمان لیگ، سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به صورت همزمان برگزار خواهد شد و در این میان نیز مکان بازی استقلال برابر پیکان، ورزشگاه پاس قوامین تهران اعلام شده است. موضوعی که با اعتراض آبی‌ها همراه شد.

در متن اطلاعیه‌ای که رسانه رسمی استقلال صادر کرد، آنها نوشته بودند که با ارسال نامه‌ای به بهاروند، خواستار تغییر مکان این دیدار شده‌اند، چرا که استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است.

    آبی‌ها خواهان تغییر مکان این دیدار شدند و اعلام کردند باید بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود. اطلاعیه ای که پس از گذشت ساعتی، از رسانه‌های رسمی باشگاه حذف شد.

ظاهرا علت این موضوع، تهدید به جریمه باشگاه استقلال بوده است. مانی غفار مدیررسانه‌ای سابق آبی‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشته است که به مدیران استقلال گفته‌اند بابت انتشار خبر نامه اعتراضی به سازمان لیگ برای تغییر مکان بازی هفته آخر، دو میلیارد جریمه می‌شوید. استدلال کرده‌اند وقتی نامه زده‌اید، دیگر نباید اطلاع رسانی می‌کردید.

در نتیجه باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، تصمیم گرفت تا این اطلاعیه را از رسانه‌های رسمی خود پاک کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت فاقد مجوز
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود