Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته هفتم لیگ برتر هندبال آقایان امروز (جمعه) با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

طرفداری- امروز و در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر هندبال، تیم نفت‌ و گاز گچساران در دیداری حساس مقابل شهرداری کازرون به پیروزی رسید و صدرنشین شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، در دیگر دیدارها هپکوی اراک از سد میزبان خود پتروشیمی مارون گذشت، در اصفهان فولاد مبارکه سپاهان و سنگ آهن بافق در دیداری نزدیک به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود سپاهان پایان یافت و در کرمان نیز تیم صنعت مس توانست نیروی زمینی تهران را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا پایان هفته هفتم لیگ برتر تیم نفت‌ و گاز گچساران با 12 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های شهرداری کازرون و فولاد مبارکه سپاهان در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. نتایج کامل هفته هفتم لیگ برتر هندبال آقایان به شرح زیر است:

نفت‌وگاز گچساران 31 - شهرداری کازرون 27
پتروشیمی مارون 18 - هپکوی اراک 23
فولاد مبارکه سپاهان 22 - سنگ آهن بافق 21
صنعت مس کرمان 28 - نیروی زمینی تهران 26

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد