Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:34:32 GMT

هفته قهرمانی کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۷۵۲۷

هفته قهرمانی کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا برگزار شد

آق قلا – هفته قهرمانی رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا با شرکت ۵۸ راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته پنجم و قهرمانی رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا عصر جمعه ۵۸ راس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در ۶ دور هزار، هزار و ۲۰۰ و هزار و ۵۵۰ متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۶۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور اول اسب‌های دوخون دو ساله و ۱۶ تا ۲۰ امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که عبدالرحیم آرمیده با اسب اوسین بولت زودتر از خط پایان گذشت و کمال دالیجه عطا با اسب ماکان و محمد خوجملی با اسب آسیکس به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر بود که کمال دالیجه عطا با اسب آچیلای عنوان اول را به دست آورد و عیدمحمد غراوی با اسب میراث بندر و رامین قهرمانی با اسب آی سیلا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۱۶ تا ۲۲ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که جواد آچاک با اسب یوتاب موفق به کسب مقام اول شد و ستار مهرانی با اسب فرانکل و آق اویلی بشگرد با اسب وفا خالق به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون دو ساله و دو تا چهار امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر شکل گرفت که ستار مهرانی با اسب انجوی زودتر از خط پایان عبور کرد و آرمین آق آتابای با اسب لیدی ناز و مهرداد خوجملی با اسب بای بای گلد به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۳۶ تا ۳۸ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که جواد آچاک با اسب ماه سلطان نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و محمد خوجملی با اسب طاها هورس و نورمحمد بهادر با اسب آلکس نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های ترکمن دو ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که جواد آچاک با اسب دستم گل صوفیان موفق به کسب مقام اول شد و پیمان قلرعطا با اسب دل آرا جلیل و رامین قهرمانی با اسب بارین مهر به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

جواد آچاک بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته پنجم و قهرمانی رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه آق قلا، جواد آچاک با کسب سه مقام نخست بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، کمال دالیجه عطا و ستار مهرانی یک مقام نخست و یک مقام دوم کسب کردند و عبدالرحیم آرمیده یک مقام نخست به دست آورد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

همچنین مدیریت مجموعه‌های سوارکاری و رقابت‌های اسبدوانی در گلستان برای دومین سال پیاپی به این استان واگذار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور

تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد تیراندازی کشور در مجموعه آزادی تهران خوش درخشیده و موفق به کسب چندین مقام اول تا سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، تیراندازان آذربایجان‌غربی در مرحله نخست رقابت‌های آزاد تیراندازی کشور خوش درخشیدند.

در این راستا در رده سنی جوانان و در رقابت‌های تفنگ بانوان ساینا تیموری به مقام دوم رسید.

در رقابت‌های تپانچه بانوان در رده سنی جوانان همچنین دنیا ارشدنیا و اسرا رمضانی به ترتیب به رتبه‌های اول و دوم دست یافتند.

آیسان منصور نیز در رده سنی بزرگسالان و در رقابت‌های تفنگ بانوان مقام دومی را کسب کرد.

در رقابت‌های تفنگ آقایان در رده سنی جوانان نیز آتیلا محمدرضایی توانست رتبه سوم رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

به گزارش ایمنا، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 750478

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • رسمی؛ آیندهوون قهرمان اردیویسیه در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور