Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان از نجات دو نوجوان گرفتار در کوه نخودی در شرق اصفهان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، محمد شریعتی امروز عصر از نجات دو نوجوان گیر افتاده در کوه نخودی در شرق اصفهان خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به جزییات امدادرسانی توسط عوامل این سازمان اظهار کرد: پیش از ظهر امروز (جمعه 19 آبان ماه) در تماسی با سامانه فوریت‌های 125 آتش‌نشانی، گرفتار شدن دو نوجوان 15 و 17 ساله در ارتفاعات کوه نخودی واقع در کمربندی شرق اصفهان گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ستاد فرماندهی آتش‌نشانی به‌سرعت گروه تخصصی امداد و نجات کوهستان خود را به محل اعلامی حادثه اعزام کرد، گفت: این دو نوجوان به دلیل ناآشنا بودن با مسیر کوه در منطقه مذکور گیر افتاده بودند و  با توجه به موقعیت قرارگیری احتمال سقوط دو نوجوان وجود داشت.

شریعتی خاطرنشان کرد: این دو نفر خود در تماس با سامانه 125 آتش نشانی وضعیت و موقعیت خود را اطلاع داده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به موقعیت قرارگیری دو نوجوان یادشده، گفت: گروه تخصصی امداد و نجات در ارتفاع آتش‌نشانی با رعایت کامل موارد ایمنی و با تهیه چندین کارگاه متعدد و با استفاده از تجهیزات تخصصی عملیات در ارتفاع توانستند از سمت بالا و با فرود در موقعیت دو نوجوان قرار گیرند و آن ها را پس از سه ساعت تلاش، با موفقیت و سالم به پایین کوه انتقال دهند.

شریعتی با توصیه به علاقه‌مندان به ورزش کوهنوردی با بیان اینکه این افراد لازم است ضمن آشنایی به فنون کوهنوردی،‌ بهترین مسیر صعود و فرود را از قبل مشخص کنند، خاطرنشان کرد: قرارگیری در موقعیت‌های خطرناک در کوه می‌تواند حوادث ناگواری را به همراه داشته باشد.

توضیح: عکس مربوط به این حادثه نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آتش پاد دوم حسین سرباز رشید در این خصوص اظهار داشت:   پس از دریافت خبر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: تیم های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی