Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیش - ایرنا - نخستین تمرین تاکتیکی و فنی تیم استقلال تهران عصر جمعه با حضور کادر فنی این تیم در چمن شماره یک مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش ایرنا، بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال که شب گذشته برای برپایی اردوی یک هفته ای وارد جزیره کیش شده بودند ، پس از استراحت، صبح امروز جمعه تمرینات خود را با انجام کار با وزنه در محل هتل اسکان این تیم آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نخستین تمرین تاکتیکی و فنی تیم استقلال با رهبری وینفرد شفر سرمربی کهنه کار این تیم عصر امروز با انجام کارهای تاکتیکی و فنی و با میل بیشتر به حرکات تهاجمی و حمله به دروازه حریف برگزار شد.
سرمربی آلمانی تیم استقلال در تمرینات امروز ، تمرکز بازیکنان را بر روی شوت مستقیم به دروازه و ارسال توپ از کناره های زمین قرار داده بود.
هر سه دروازه بان تیم استقلال نیز تمرینات فشرده ای را زیر نظر مربی دروازه بانان این تیم انجام دادند.
تمرین عصر امروز تیم استقلال در حضور شماری از هواداران کیشوند این تیم، با شادابی خاص بازیکنان برگزار شد.
تمرینات این تیم در غیاب سه بازیکن ملی پوش خود که هم اینک تیم ملی را در اردوی تدارکاتی کشور اتریش همراهی می کنند، در 2 نوبت صبح و عصر در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش برگزار می شود.
تیم استقلال تهران هم اکنون با 12 امتیاز در رتبه یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
جزیره کیش به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مناسب در این فصل سال و نیز زیر ساختها و امکانات ورزشی لازم همواره مورد توجه اردوهایی تدارکاتی تیم های ورزشی کشور است.
6993/7408
خبرنگار: اکبر بهاروند * انتشار: محمد جهانگیریان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان استقلالی به آرزویش رسید

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که هوادار معلول به آرزویش رسید و در جمع آبی‌های پایتخت حضور یافت.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد.

این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند