Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:35:01 GMT

آسنسیو: عملکرد رونالدو برای من الهام بخش است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۹۰۸۹

آسنسیو: عملکرد رونالدو برای من الهام بخش است

مارکو آسنسیو، ستاره جوان کهکشانی ها در خصوص وضعیت فعلی خودش صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، این ستاره جوان که درخشش چشمگیری در فصل جاری داشته در رابطه با همه اتفاقات و افراد پیرامون خودش در رئال مادرید و تیم ملی صحبت کرد.

 

شرایط آسنسیو در رئال مادرید: "من برای همه چیز آماده هستم. من 21 ساله هستم و طبیعی است که من نمی خواهم کل وزن باشگاهی مانند رئال مادرید یا تیم ملی اسپانیا را روی شانه هایم قرار دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان با تجربه تر نیز در این تیم ها حضور دارند و من باید گام به گام پیش رفته و از آنها یاد بگیرم."

 

 

 

 

تفاوت های زیدان و لوپتگی: "زیدان آرام تر است و لوپتگی شخصیت خود را نشان می دهد، اما آنها هر دو حرفه ای هستند و دقیقا می دانند که چه کار می کنند. آنها به من اعتماد کردند و این مهم ترین موضوع برای من است، بنابراین می توانم آرام باشم."

 

رفتار راموس با آسنسیو: "سرخیو راموس نیز از من پرسید که آیا به چیزی نیاز دارم تا تطبیق پذیری من سریع تر انجام شود.

 

فکر کنم در اولین تمرینم با رئال مادرید برخی از بازیکنان من را نمی شناختند اما بعد از بازی سوپرکاپ برابر سویا اوضاع بهتر شد. "

 

همبازی بودن با رونالدو: "عملکرد رونالدو در بازی ها و تمرینات بعد از فتح این همه عنوان الهام بخش است. "

 

 

 

 

اختلاف 8 امتیازی با بارسلونا: "رئال مادرید تمام عناوین را به دست آورده است و ما در موقعیتی هستیم که بتوانیم با چالش ها مواجه شویم. ما باید با مسئله اختلاف 8 امتیازی با بارسا به عنوان یک چالش روبرو شویم و سعی کنیم بازی بعدی برابر اتلتیکو را پیروز شویم."

 

درخشش ایسکو: "او بازیکنی مهم در ترکیب رئال است که درخشش چشمگیری در این تیم داشته و باید در تیم ملی نیز همینگونه بازی کند."

خولن لوپتگی (سرمربی) ایسکو کریستیانو رونالدو زیدان (سرمربی) سرخیو راموس مارکو آسنسیو رئال مادرید تیم ملی اسپانیا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را در دیداری جذاب و جنجالی با نتیجه 2-3 شکست دهد. 

بلینگام که در بازی رفت ناجی رئال مادرید بود و هر دو گل این تیم را برای پیروزی برابر این حریف قدیمی به ثمر رسانده بود، در این بازی هم بار دیگر به ستاره بی چون و چرای آنها تبدیل شد و توانست گل سوم و پیروزی‌بخش تیمش را در وقت‌های تلف شده وارد دروازه حریف کند. 

او پس از گلی که به ثمر رساند خوشحالی خاصی را با لوکاس واسکز به نمایش گذاشت و سپس به سوی هواداران رفت تا شادی پس از گل مخصوص خودش را با دستان باز انجام دهد و اتفاق جالبی که رخ داد این بود که هواداران روی سکوها هم مانند او این خوشحالی را انجام دادند تا صحنه‌ای تماشایی در برنابئو به تصویر کشیده شود. 

رئال مادرید با این پیروزی اختلاف امتیازش با بارسلونا در صدر جدول را به یازده امتیاز رساند و حالا با کسب دو پیروزی و یک تساوی در سه دیدار پیش رو جام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس