Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@08:51:45 GMT

داود مهابادی : جادوگری در داستان‌ها وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۹۱۴۳

داود مهابادی : جادوگری در داستان‌ها وجود دارد

سرمربی تیم برق جدید شیراز می گوید که بحث جادوگری بیشتر در کتاب ها و داستان ها مطرح است و نه در دنیای فوتبال.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داود مهابادی سرمربی تیم برق جدید شیراز در مورد پیروزی برابر مس رفسنجان در خانه این تیم گفت:

ما در این بازی یک هیچ عقب افتادیم. بازی در رفسنجان به دلیل شرایط چمن مصنوعی ای که دارد، خیلی سخت است و البته تیم مس هم بسیار خوب و پرمهره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تا ۱۰ دقیقه اول پرسینگ را انجام می دادیم ولی اولین توپی که به سمت دروازه ما آمد، به گل تبدیل شد، با تمام این مسائل گل تساوی را زدیم و تا پایان نیمه اول هم در مجموع نمایش بهتری داشتیم. در نیمه دوم یک تعویض اجباری داشتیم و بازیکنی را به زمین فرستادیم که او هم مدت زیادی بود که به دلیل مصدومیت بازی نکرده بود ولی موفق شدیم طبق برنامه در ۱۵ دقیقه اول نیمه دوم گل بزنیم. بعد از گل دوم ما تیم مس فشار آورد و ما سیستم قلب دفاع را تغییر دادیم تا از سه امتیازی که به دست آورده بودیم دفاع کنیم. ضمن اینکه فکر می کنم مس رفسنجان تا حالا در خانه نباخته بود و به نظرم در ادامه فصل حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 

داود مهابادی که در ابتدای این فصل هدایت برق جدید شیراز را که از لیگ دو به لیگ یک راه یافته بود، پذیرفت در مورد اینکه چگونه توانسته با این تیم به نتایج خوبی در مدت کوتاهی دست یابد، عنوان کرد:

ما ۴، ۵ بازیکن اصلی در تیم فصل قبل در تیم داشتیم و چند هم شاگردهای خود من بودند. با چند بازیکن قدیمی خودم هم که در تیم های قبلی کار کرده بودم، معرفتی توافق کردیم و فکر می کنم چون بسیاری از آنها نحوه کار کردن من را می دانستند، کار برای ما راحت تر شد. ضمن اینکه زوج سازی های خوبی هم در تیم ما صورت گرفت .

 

داود مهابادی ادامه می دهد:

آنهایی که از درون تیم ما اطلاع ندارند و بچه ها را تکی نگاه می کنند، نمی گویند که مدعی هستیم ولی بچه ها در قالب تیم وظایفی که به آنها داده می شود را به خوبی اجرا می کنند. وقتی بازیکنان می بینند که مثلا ۱۵ هوادار برای دیدن آنها از شیراز به سیرجان آمده اند، احساس مسئولیت بیشتری پیدا می کنند و بر ما واجب می شود که به خاطر هوادارن هم که شده تمام تلاشمان را بکنیم. امیدوارم مسئولان استان که می توانند کمک کنند، ما را تنها نگذارند. تا حالا هم ما مشکلات بسیاری داشتیم و برای ادامه دادن به کمک مسئولان نیاز داریم. بازیکنان ما هم زن و بچه دارند و واقعا سخت است که با این شرایط فوتبال بازی کرد.

 

سرمربی سابق آلومینیوم اراک در مورد نتایج خوب این تیم در خانه که از ۶ مسابقه ۵ پیروزی و یک تساوی را کسب کرده، اضافه می کند:

بچه های ما تمام تلاششان را می کنند، البته ما غیر از چند بازی ابتدایی فصل در بقیه بازی ها خوب بودیم.

 

داود مهابادی در مورد اینکه تیمش را مدعی صعود به لیگ برتر می داند یا خیر، افزود:

نه ما تیم را بستیم که در لیگ بمانیم و طی برنامه ای که با آقای بردبار مدیرعامل باشگاه داشتیم، قرار بود تا پایان نیم فصل اول ۲۴ امتیاز بگیریم ، تا در نیم فصل دوم به مشکل برنخوریم، اما حالا در پایان هفته دوازدهم ما ۲۴ امتیازی هستیم. انتظارات مردم از تیم ما بالا رفته ولی امکانات ما همخوانی ندارد و فکر می کنم هنوز پتانسیل لازم را نداریم.

 

داود مهابادی که یک بار هم با گهر درود موفق به لیگ برتری کردن یک تیم شده است، در مورد اینکه با این وضعیت بازهم شاهد مشکلات یک تیم تازه صعود کرده به دلیل مشکلات مالی خواهیم بود، تصریح کرد:

گهر هیچ چیزی نداشت ولی اینجا قطعا یک راهکار پیدا می شود.

سرمربی تیم برق جدید شیراز در مورد اینکه چه تفاوتی میان این تیم و برق شیراز وجود دارد، گفت:

برق شیراز سال گذشته به لیگ استانی سقوط کرد. همینجا از شاغلام پیروانی تشگر می کنم که حرف خیلی قشنگی زدند. غلام پیروانی گفت که به عنوان تیم کار ندارم و چون این تیم برای شیراز است ، من هم دوستش دارم و از آن حمایت می کنم. من بابت این دیدگاه از ایشان تشکر می کنم. خدا را شکر در چند بازی اخیر هم بین ۴ تا ۵ هزار تماشاگر داشتیم و این نشان می دهد که بین تیم و مردم پیوند ایجاد شده است.

 

سرمربی برق جدید شیراز در پایان در مورد بحث روز فوتبال دسته یک یعنی جادوگری در فوتبال و اینکه آیا خودش تا حالا موردی دیده، خاطرنشان کرد:

من واقعا ندیدم و از دیگران در این مورد شنیده ام. ضمن اینکه معلوم نیست راست می گویند یا دروغ. مگر جادوگری در فوتبال تاثیر دارد؟ من که تا حالا ندیدم کسی با این داستان نتیجه بگیرد. بهترین تیم ها آنهایی هستند که بیشتر تلاش و کار می کنند و روی مباحث تاکتیکی و جسمانی زمان و انرژی می گذارند. فکر می کنم جادوگری به درد داستان های ژول ورن می خورد و در فوتبال باید تمرین کنی و تاکتیک داشته باشی.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه مسابقات به شرح زیر است:   پنجشنبه ۶ اردیبهشت مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان   جمعه ۷ اردیبهشت مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاهامام علی (ع) کرمان فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز هوادار تهران- مس سونگون ورزقان- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام تبریز ملوان بندر انزلی- سایپا تهران- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی آبی پوشان جنوب- فولاد مبارکه سپاهان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه غدیر اهواز

دیگر خبرها

  • فیلم‌های سینمایی جمعه ۱۰ فرورین ماه تلویزیون
  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • شکست دریای بابل در شیراز
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون مشخص شدند/ «آدمکش» دیوید فینچر در شبکه چهار
  • مادربزرگ ۷۵ ساله اسکاتلندی روزانه ۶ ساعت فورتنایت بازی می‌کند
  • برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟
  • اعلام برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال