Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسيقي ما – نظرسنجي چهارمين جشن سالانه «موسيقي ما» براي دومين‌ و آخرين‌بار تمديد شد. به گزارش ستاد نظرسنجي چهارمين جشن سالانه «موسيقي ما» به دنبال استقبال چشمگير و ثبت بيش از دويست هزار رأي مخاطبان موسيقي، تا لحظه نگارش اين خبر، صفحه اين نظرسنجي در بخش مردمي تا اول آذرماه فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامي علاقه‌مندان و مخاطبان موسيقي مي‌توانند پس از ثبت نام در سايت «موسيقي ما»، از طريق اين صفحه آثار برگزيده خود در سال 1395 را در ژانرهاي پاپ، سنتي، پاپ – راک و تلفيقي انتخاب نمايند. در اين نظرسنجي تنها آثار رسمي که در بازه زماني اول فروردين تا پايان اسفند 1395 با مجوز دفتر موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي منتشر شده باشد قرار گرفته است. هنرمندان برگزيده هر بخش هم روز 25 آذر و در جريان چهارمين جشن سالانه «موسيقي ما» به ميزباني برج ميلاد تهران معرفي مي‌شوند و به برگزيدگان تنديس طلايي «موسيقي ما» تعلق مي‌گيرد.
رشته‌هايي که کاربران گرامي مي‌توانند آراي خود را در آنها به ثبت برسانند، عبارت است از آلبوم برتر سال 95 در 4 شاخه (موسيقي سنتي و معاصر ايراني، موسيقي پاپ، موسيقي پاپ-راک و موسيقي تلفيقي و تجربي) و قطعه برتر سال 95 در 3 شاخه (موسيقي سنتي و معاصر ايراني، موسيقي پاپ و موسيقي تلفيقي). شاخه کارشناسي اين نظرسنجي تخصصي‌تر و گسترده‌تر است و اين رشته‌ها را شامل مي‌شود: آلبوم برگزيده سال 95 در 8 رشته (موسيقي سنتي، اصيل و معاصر ايراني باکلام؛ موسيقي سنتي، اصيل و معاصر ايراني بي‌کلام؛ موسيقي پاپ؛ موسيقي پاپ-راک؛ موسيقي تلفيقي و تجربي؛ موسيقي فيلم؛ موسيقي کلاسيک، مدرن و ملل و موسيقي محلي و آييني)، آهنگساز برگزيده سال در 3 رشته (ايراني، پاپ و تلفيقي)، تنظيم‌کننده برگزيده پاپ و تلفيقي، ترانه برگزيده سال، ناشر برگزيده سال و کنسرت‌گذار برگزيده سال. ناشر برگزيده سال و کنسرت‌گذار برگزيده سال هم از سوي انجمن صنفي ناشران انتخاب و در چهارمين جشن سالانه «موسيقي ما» معرفي خواهند شد. همچنين دفترچه‌هاي مربوط به نظرسنجي کارشناسي هم آماده شده و طي روزهاي آينده براي کارشناسان موسيقي ارسال خواهد شد.
چهارمين نظرسنجي سالانه «موسيقي ما» در حالي برگزار مي‌شود که تا اين لحظه با حمايت اهالي موسيقي و استقبال خوب مخاطبان، بيش از دويست هزار نظر به ثبت رسيده که رشد گسترده‌اي نسبت به سه دوره گذشته اين نظرسنجي در سال‌هاي 92، 93 و 94 داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند

بر اساس یک نظرسنجی ۵۸ درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرده که بر اساس نتایج آن، 58 درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند.

همچنین 48 درصد نیز گفتند یواو گالانت وزیر جنگ هم باید استعفا کند.

50 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی خواستار استعفای رئیس ستاد کل ارتش و 56 درصد نیز خواستار استعفای رئیس سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" شدند.

نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسداستانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهوزهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • سود تلفیقی وبشهر به ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • خطر ۷ نوع آفت در کمین درختان تهران | نحوه مبارزه شهرداری با این خطرات
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند