Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

کاردستي عروسک مينيون ها
آموزش کاردستي ساده و کودکانه عروسک مينيون ها با استفاده از وسايل دور ريختني و ساده و کاغذ هاي رنگي را در ادامه ببنيد.
مواد لازم براي کاردستي بازيافتي عروسک مينيون ها براي کودکان
* لوله دستمال کاغذي
* مقواي نازک يا کاغذ رنگي – زرد و آبي
* ماژيک
* قيچي
* چسب مايع
* خط کش
* مداد

کاردستي عروسک مينيون ها با استفاده از وسايل دور ريختني
طرز ساخت کاردستي عروسک مينيون ها
اول لوله دستمال توالت را با مقوا يا کاغذ رنگي زرد بپوشانيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس تکه هاي لباس عروسک جينقيلي / مينيون ها را با استفاده از مداد روي کاغذ رنگي آبي ترسيم کنيد و قيچي کنيد.
لباس هاي عروسک را روي لوله زرد بدن عروسک بچسبانيد.
دراين مرحله دو گزينه داريد.
دکمه لباس، عينک و چشم هاي عروسک را از مقوا ببريد و روي کار بچسبانيد يا اينکه آن ها را با ماژيک روي بدن عروسک مانند عکس کاردستي زير نقاشي کنيد.
نکته: معمولا گزينه اول يعني بريدن قطعات و چسباندن روي کار، تنيجه بهتر و تميزتري خواهد داشته به خصوص اگر کاردستي توسط خود کودک درست شود.
شما مي توانيد با درست کردن اين کاردستي کودکانه و ساده به همراه بچه ها در منزل، مدرسه يا مهد کودک، به بچه ها اهميت استفاده از وسايل دور ريز و بازيافت را براي حفظ محيط زيست و پرهيز ار توليد زباله بيشتر ، يادآور شويد.
منبع:
kirstinpulioff.com
koodakcity.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌ای برای مدادرنگی‌ها

مغازه مدادرنگی که با مدادهای رنگی در اندازه‌های مختلف آراسته شده، به فروش انواع و اقسام مدادرنگی قدیمی، جدید، حرفه‌ای یا مبتدی می‌پردازد و به این ترتیب بزرگترین آرشیو مدادرنگی را در اختیار خریداران گذاشته است.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری برنا نوشت: با توجه به این که بازار بزرگ تهران علیرغم همه شلوغی‌ها همیشه به عنوان یکی از مناطق گردشگری پایتخت به شمار می‌آید، مغازه‌هایی در این بازار قدیمی وجود دارند که فارغ از جنبه خرید و فروش و معامله مشغول به کار هستند.

اغلب این مغازه‌ها به خاطر اجناس منحصر به فرد یا نحوه خاصی که فروشنده‌ها این وسایل را چیده‌اند، جلوه بصری چشم نوازی پیدا کرده‌اند و از همین رو سوژه عکسی برای عکاس‌ها یا مکانی برای گردشگران می‌شوند.

مغازه نقلی آقای رفیع که در راهروهای باریک بازار بین‌الحرمین جا خوش کرده، از این دست مغازه‌ها است که فقط سه متر مربع وسعت دارد. این مغازه که با مدادهای رنگی در اندازه‌های مختلف آراسته شده، به فروش انواع و اقسام مدادرنگی قدیمی، جدید، حرفه‌ای یا مبتدی می‌پردازد و به این ترتیب بزرگترین آرشیو مدادرنگی را در اختیار خریداران گذاشته است.

دکتر مداد (لقبی که بازاری‌ها به او داده‌اند) از دوران کودکی عاشق طراحی بود، همیشه مداد را دوست داشت و این مغازه نیز حاصل همان علاقه است. دکتر مداد پس از اتمام تحصیلات فنی در دهه ۱۹۸۰، زندگی حرفه‌ای خود را در یک شرکت تولید مداد آغاز کرد و پس از آن به افتتاح مغازه خود روی آورد.

از دیگر دلایل محبوبیت این مغازه دوست داشتنی، ارائه مدادرنگی‌های دونه‌ای و تکی است. «دکتر مداد» که بیش از سی سال در این دکه مشغول به فروش تک مدادهای کمیاب است نه تنها از جور کردن رنگ‌های جعبه مداد رنگی کودکان انرژی می‌گیرد؛ بلکه در خرید مشتریان کمک و خریداران را راهنمایی می‌کند.

آقای رفیع تنها مختص پایتخت نشین‌ها یا ایرانی‌ها نیست، بلکه آوازه نام این مرد خوش ذوق به رسانه‌های خارجی هم رسید. خبرگزاری فرانسه در گزارشی از مداد فروش بازار تهران نوشت: جهان ممکن است دیجیتالی شده باشد، اما رفیع به اشتیاق خود در ۳۵ سال گذشته وفادار مانده است و هزاران مداد در هر رنگ و سایه‌ای که قابل تصور است احاطه شده است.

نشانی این مغازه در بخش صنایع دستی بازار لوازم التحریر است و از خیابان ۱۵ خرداد، بازار بین‌الحرمین، کوچه مجید، پلاک ۸۵ قابل دسترسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خانه‌ای برای مدادرنگی‌ها
  • صد و چهل و پنجمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • عکس‌های رنگی از شهر جدّه عربستان؛ 100 سال قبل
  • (تصاویر) عکس‌های رنگی از شهر جدّه عربستان؛ ۱۰۰ سال قبل
  • جشنواره تخم مرغ‌های رنگی در لاهیجان
  • اجرای بزرگترین فرش‌گل تبریز در میدان آذربایجان
  • بزرگترین فرش‌گل تبریز در میدان آذربایجان اجرا شد
  • قیمت کاغذ دیواری
  • عدم اختصاص حتی یک دلار نیمایی برای واردات خمیر‌کاغذ
  • به این زولبیا و بامیه لب نزنید!