Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسینیان عصر امروز در دیدار با مسئولان بسیج دانشجویی استان سمنان اظهار داشت: هجمه‌های فرهنگی دشمنان جوانان این سرزمین را مورد هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه مرکز انسان‌سازی است افزود: باید ظرفیت‌های بسیج دانشجویی را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی به‌کارگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه دامغان با اشاره به تعدد دانشگاه‌های این شهرستان خاطرنشان کرد: ارتقا سطح برنامه‌ها و تقویت آن‌ها برای نفوذ و تأثیرگذاری بیشتر در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تعداد زیاد دانشگاه‌ها در یک شهرستان تراکم جمعیت دانشجو را در دانشگاه‌ها کاهش داده است تصریح کرد: فعالیت بسیج دانشجویی نباید در دانشگاه‌ها نادیده گرفته شود و این مهم باید از سوی مسئولان دانشگاهی حمایت شود.

حسینیان با تأکید بر اینکه جذب دانشجو و حفظ جمعیت دانشجو در دانشگاه‌ها مهم‌ترین دغدغه مسئولان دانشگاهی قرارگرفته است اذعان کرد: بی‌توجهی به فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر یک اقدام نادرست از سوی مسئولان دانشگاهی برای حفظ جمعیت دانشجو است که این مسئله یک آسیب بزرگ به بدنه نظام وارد می‌کند.

وی بسیج دانشجویی را یک تشکل مظلوم در دانشگاه‌ها دانست و گفت: توجه و تقویت فعالیت‌های این تشکل باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد چراکه تحقق این امر زمینه‌ساز پرورش جوانان مؤمن و انقلابی را فراهم می‌کند.

امام‌جمعه دامغان ابراز داشت: ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر و اصلاح سبک زندگی اسلامی در اولویت فعالیت‌های بسیج دانشجویی قرار گیرد.

امام‌جمعه دامغان مسئولان بسیج دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم