Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@22:13:06 GMT

راز روح سرگردان زن گریان در پشت چراغ قرمز لو رفت + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۹۵۴۰

راز روح سرگردان زن گریان در پشت چراغ قرمز لو رفت + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش ویدیویی منتشر گشت که در آن روح سرگردان یک زن در خیابان دیده می شد. سپس یک ماشین با وی تصادف می کند اما هیچ گونه اتفاقی رخ نمی دهد و خودرو از آن عبور می کند. این ویدیو بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت و بحث های زیادی پیرامون آن مطرح شد. برخی آن را واقعی دانسته و برخی دیگر آن را خیالی و غیر قابل باور می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجم ویدیو: 3.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33 دانلود ویدیو

حالا بعد از گذشت چند روز از این ماجرا، اطلاعات تازه ای منتشر شده که واقعیت این اتفاق را برای ما روشن می کند. به نظر می رسد ویدیوی منتشر شده، اهداف تبلیغاتی برای یک شرکت تولید کننده نوشیدنی داشته و واقعی نیست. ظاهرا کمپینی قصد داشته با انتشار چنین چیزی، یاد افسانه های بومی کشور مکزیک را گرامی بدارد. آن ها قصد داشتند با نشان دادن شبح «la llorona» یا همان «زن گریان» که یک روح افسانه ای در فرهنگ این سرزمین به شمار می رود، آن را گرامی بدارند.

در تصاویری که دوربین های مدار بسته هفته گذشته به ثبت رسانده اند، روح یک زن به طور ناگهانی پدیدار می گردد و یک ماشین نیز از درون آن عبور می کند. این ویدیو در ساعت دو و بیست دقیقه بامداد روز ۱۸ سپتامبر ضبط شده است.

حالا کمپانی «Cerveza Victoria» به دست داشتن در ساخت این ویدیو اذعان کرده است. تا کنون ۱٫۸ میلیون نفر این رویداد ساختگی را در یوتوب مشاهده نموده اند. کمپین تبلیغاتی «Hotel Leyendas Victoria» برای «روز مرگ» (Day of The Dead) در نخستین روز ماه نوامبر آماده می شود.

کارگردان این مجموعه می گوید که آن ها قصد دارند بر روی افسانه های مکزیکی مانند «La Llorona»، «El Charro Negro» و «La Planchada» تمرکز کنند. وی گفته است که شخصیت های هالووین مانند «مرد گرگ نما» و «فرانکن اشتاین» تنها داستان هستند و این کار برای مقابله با آن ها صورت می گیرد.

«El Charro Negro» افسانه مردی لاغر اندام است که اسبی سیاه در اختیار داشته در شب هایی که ماه کامل بوده ظاهر می شده است. وی کیفی پر از چول همراه خود داشت و به افراد درمانده کمک می نمود. مردم اعتقاد داشتند که این کار یکی از حیله های شیطان Evil است.

«La Planchada» نیز افسانه شبح پرستاری را روایت می کند که در راهروی بیمارستان سرگردان بوده و به افراد بیمار کمک می نموده است. به هر حال، ویدیوی منتشر شده رنگی از واقعیت ندارد و باید آن را به فراموشی بسپارید.