Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-02@14:41:13 GMT

واکنش نیمار به شایعات اخیر

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۳۹۶۶۴

به گزارش بولتن نیوز، نیمار هنوز هم سوژه اصلی رسانه هاست. همه چیز از انتقال پر سر و صدای مهاجم برزیلی به پاری سن ژرمن در تابستان که او را به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل کرد (باشگاه فرانسوی برای این جا به جایی 222 میلیون یورو هزینه کرد) آغاز شد.

آخرین خبری که درباره مهاجم برزیلی شنیده شد به نارضایتی اش از باشگاه و رابطه بد او با اونای امری (سرمربی پاری سن ژرمن) مربوط می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیمار پس از پیروزی سه بر یک برزیل برابر ژاپن در نشست خبری نسبت به شایعات پیرامونش واکنش داد. مهاجم PSG که از اخبار منتشر شده به شدت کلافه شده است، گفت: در شرایط خوبی قرار دارم، خشنود هستم. همچنین هدفمند و راضی هستم. من در زمین با تمام وجود بازی می کنم. هر خبری که علیه من منتشر می شود مرا آزار می دهد چون داستان هایی را منتشر می کنند که حقیقت ندارد. من هیچ مشکلی با ادینسون کاوانی ندارم و با سرمربی نیز اختلافی ندارم. می خواهم شاد باشم. به پاری سن ژرمن نرفتم که کسی را آزار بدهم. به همین خاطر از همه درخواست می کنم به داستان سرایی ها خاتمه دهند. من از اهمیت خود برای تیم آگاهم و می دانم نقشم در زمین چیست.

نیمار در پایان اظهار کرد: عصبانی نیستم. به اختیار خودم در نشست حاضر شدم تا درباره چیزی که فکر می کنم صحبت کنم. من واقع بین هستم. شایعات و داستان ها را دوست ندارم. درباره افرادی حرف می زنم که فکر می کنند همه چیز را می دانند این در حالی است که هیچ چیز نمی دانند. به همین خاطر آسان ترین کار این است که از زبان من همه چیز را بشنوند. هیچ مشکلی در پاری سن ژرمن ندارم. تنها چیزی که مرا اذیت می کند فشار رسانه هاست. من جز بازیکنانی هستم که دوست دارند پیروز شوند و کاپ‌های قهرمانی را بالای سر ببرند. به پاری سن ژرمن رفتم تا آن را به دست آورم. اکنون خوشحالم. زمانی که بارسلونا را ترک می کردم خوشحالم بودم و اکنون نیز خشنودم.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن

مرد اول میدان در بازی دورتموند و پاری سن ژرمن، یک مدافع بود.

دیدار رفت دورتموند و پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ زنبورها خاتمه یافت. متس هوملس که تاثیر زیادی در استحکام فاز دفاعی دورتموند و ثبت کلین شیت خانگی داشت، در نهایت جلوتر از بازیکنانی چون نیکلاس فولکروگ و جیدون سانچو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند