Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

مرد متولد برج حمل مي خواهد که عملا بزرگ و رهبر خانواده باشد‎
مردي است رک و راست ، تند و آتشين مزاج و پر حرارت، عاشق پيشه، حادثه جو، حسود، پرتوقع و رياست طلب که دوست دارد رهبر و فرمانده باشد . آيا روح اين مرد و باطن مخفي او را مي شناسيد.
منجمين، مرد متولد اين برج را با جملات جالبي توصيف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

( رعد وبرق، مشعل پرنده، منبع نيروهاي صادق و رک و راست)او براي زن مي تواند يک آن بسيار هيجان انگيز و گرم و ايده آل باشدو يک آن ديگر سرد و يخ و بي تفاوت وگريزان.
اگر در جستجوي يک مرد سربراه ، هميشه يکنواخت، و صد درصد مطمئن و امن و امان هستيد، او را به همسري انتخاب نکنيد. اما اگر طالب فقط عشق و هيجان هستيد، او بهترين مرد دنياست.
او مي تواند مدتي شمارا غرق در شوق و حرارت بکند و بعد در يک لحظه مثل يک تکه يخ سرد و خاموش بشود. در لحظه اي که در اوج هيجان است ، حرفي زنيد و يا کاري بکنيد که مطابق ميلش نباشد ، آنگاه درست مثل چراغي که کليدش زده بشود ، فورا خاموش مي شود. او با ملاحظه کاري و محافظه کاري ميانه خوبي ندارد . شجاع و با اعتماد به نفس است. هميشه جلوتر از ديگران مي تازد و حتي گاهي از امکانات خود نيز قدم فراتر مي گذارد . مرد متولد برج حمل يک موجود مملو از انرژي و عقايد سازنده است . باري بعضي اوقات کارکردن را او مي تواند مشکل باشد اما بدون شک بسيار مفيد است.
او هرگز به گذشته فکر نمي کند، رفتار و قيافه ظاهري اش جوانتر از سنش به نظر مي رسد اگر چه از بسياري جهات خوش آيند است اما گاهي موجب مي شود که نسبت به سنش قدري جوانتر جلوه کند و اين حالت تا وقتي که پا به سن بگذارد، در وي باقي مي ماند. او با اين دست و آن دست کردن و ذره ذره جلو رفتن جدا مخالف است و پيوسته مايل است که يک قدم از ديگران جلوتر بدود. او مي تواند منبع سخاوت و بخشندگي باشد و پول ، وقت، احساسات و امکاناتش را در بست در اختيار ديگران ، حتي کساني که ايشان را خوب نمي شناسد، بگذارد ، ولي اگر خواسته اش برآورده نشود ، و يا با کساني که دوست ندارد مواجه بشود، يا مجبور بشود با عده اي آدم منفي باف کار کند، به موجود ديوانه کننده اي بي پروا، بدون انعطاف ، خشن، يکدنده و متوقع تبديل خواهد شد.
اگر عاشق بشود
وقتي عاشق مي شود ، گويي يک شيرين و فرهاد جديد به دنيا آمده است. او چنان غرق اوهام عاشقانه مي گردد که گويي در تمام کره زمين فقط او معشو قه اش حق زندگي دارد. او در نهاد خود ايمان دارد که عشقش تنها عشق حقيقي است که از بدو پيدايش به وجود آمده است. اگر اين عشق بشکند ، با تمام نيرو و با استفاده از کليه امکانات سعي مي کند قطعات آن را برچيند و دوباره به هم پيوند دهد تا شايد آب رفته دوباره به جوي برگردد، و اگر بار اول موفق نشد، دوباره کوشش به خرج مي دهد. مرد متولد برج قوچ در عشق خود واقعا پا بر جاست مگر اينکه طرفش متولد طرفش متولد برج عقرب آبان باشد. او نسبت به امور عاطفي و احساسي چنان ايده آل است که در هر عشقي ميخواهد مولف يک کتاب عاشقانه باشد و در يک کتاب پرشور عاشقانه رفتاري متعادل و ميانه وجود ندارد ، هر چه هست شوريدگي و ديوانگي است.
در برخورد با معشوقه اگر چه به طور کلي آدم آرامي است، اما اين آرامش نبايد شما را خام کند، مخصوصا اگر در دهه اول اين ماه به دنيا آمده باشد او زياد حرف نمي زند ، خيلي تظاهر نمي کند و شايد حتي نتواند مرد عاشق پيشه اي جلوه کند اما اگر مي توانستيد به داخل قلب و مغزش رسوخ کنيد ، با کمال تعجب مي ديديد که روي توده اي آتش ريخته شده است. او در هر کاري مخصوصا کار عشق بدون شک يکي از جدي ترين ، صميمي ترين و خشن ترين افراد روزگار است.
به احتمال قوي هيچ يک از متولدين برج دوازده گانه سال به اندازه متولد برج فروردين نمي توانند در عشق پابرجا باشند. صداقت او مانع از گمراهي شما مي گردد و طبيعت ايده آل او عشق را هميشه شکوفا وآتشين نگاه مي دارد . اما امان از روزي که کتاب عشق براي او يکنواخت نشود و طوفان آرام بگيرد ، او به سهولت با سرد شدن آتش عشق به جستجوي يک شيرين دوم، سوم، چهارم و حتي هزارم مي رود. از آنجا که در کار عشق ، مثل بقيه امور زندگي ، پاکباز و صادق و هيجان پرست است ، اگر عکس العمل معشوقه چنانکه بايد و شايد گرم و طوفاني نباشد و اين توهم را در وي به وجود بياورد که بر غم کوشش هايي که به خرج مي دهد ، نمي تواند به مقصود خود که بر خورداري کامل از يک عشق است برسد، در عرض مدت کوتاهي تغيير عقيده مي دهد و مرغ دلش به بام ديگر پر مي کشد.
در زناشوئي چگونه شوهري است
در زندگي زنا شوئي پايبند اصولي است که اگر ناديده گرفته بشوند، مانند خوره جانش را مي خورد ، او گاهي به راستي ميل ندارد زنش را دائما در حال آرا يش کردن ، رنگ کردن مو ببيند. او را هرگز به حريم اتاقي که مخصوص آرايش ونظافت است راه ندهيد. اگر شوهر يک زني متولد فروردين ماه بود ، بايد جدا مواظب باشد کارهايي از قبيل گذاشتن پاها به روي ميز و جويدن آدامس به هنگام تماشاي تلويزيون ، و ساير حرکات جلف وسبک انجام ندهد. او را به جزئيات زندگي کاملا خصوصي خود مثل دعواي با مادرتان ، يا گذاشتن پماد به روي زخم روي کمرتان و از قبيل مسائل شخصي آشنا نکنيد. وقتي او منزل مي آيد، دلش مي خواهد زنش را شاد و خندان با بوي عطري که دوست دارد ، ببيند. مبادا جمله و کلمه اي دل آزار حواله او بدهيد. زيرا برايش ديوانه کننده خواهد بود . اگر متوجه بشود که اين ميل و خواسته اش هيچ احساسي را در همسرش برنمي انگيزد ، در چنين مواردي ابتدا سخت دل شکسته ميشود ، بعد دستخوش عصبانيت مي گردد و آن وقت به جستجوي زن ديگري مي پردازد که همانند خودش در نشان دادن احساساتش صادق باشد .
از نظر او اين کار به هيچ وجه خيانت محسوب نمي شود. او خود را گناهکار نمي داند ، از نظر او زن بي احساس اوست که خيانت کرده است، او خيال مي کرد که زنش موجودي است دوست داشتني و گرم و صميمي در حالي که اکنون مي بيند تمام افکارش پوچ و بيهوده از آب در آمده است. او به طور طبيعي قادر به تحمل زن شلخته ، بي احساس ، کم هوش، بد لباس و نامرتب نيست و در مقابل اين ناملايمات شديدا از خود عکس العمل نشان مي دهد . در مقابل اگر زن يک چنين مردي به خواسته اش توجه کند، مي تواند مطمئن باشد که او با بزرگواري تمام زن هاي ديگر را در دنيا ناديده مي گيرد . قلب متولد فروردين ماه فقط يک اتاق براي يک زن دارد ( مگر اينکه والدينش هر دو متولد ماه جوزا «خرداد» باشند.) او خيلي قبل از آنکه به همسرش خيانت کند، از او فاصله مي گيرد و از وي دلسرد مي گردد و قبل از اتفاق اين واقعه به شکلهاي مختلف به مبارزه براي نجات عشق خود مي پردازد. متولد برج حمل از زن خجول، ملالت آور، و منفي باف متنفر است. زنش بايد او را متقاعد بکند که از همه بهتر و برتر است و اگر توانست اين فکر را در او به وجود بياورد، مي تواند به وفاداري اش ايمان پيدا کند ، اين کاري است که آزمايشش براي هر زني که شوهرش متولد فروردين است ، بسيار جالب و دل انگيز خواهد بود.
او در عين حال که ايده آل است، به حقايق نيز توجه شديد دارد، از اقرار به اشتباه شديدا متنفر است و يا اينکه هرگز نمي تواند ببيند که عشقش رو به خاموشي مي رود ولي از آنجائي که در تصميم هاي خود خيلي پابرجاست ، براي همسرش اين امکان وجود ندارد که بتواند آب رفته را به جوي برگرداند. براي اين کار اوانتخاب نمايد. اگر قبلا کمتر به خواسته هاي او توجه شده است ، برگرداندن او از نيمه راه فرار از منزل محتاح کوشش فراوان است و زن بايد در اين حالت به اين نکته توجه کند که شوهر متولد فروردين از پنجه افکندن لذت فراوان مي برد، او تشنه رقابت ، کشمکش و نبرد است، پي در اين بارزن بايد از تمام امکانات و ريزه کاري هاي زنانه خود استفاده کند تا از نبرد پيروز و موفق از آب در آيد . در يک چنين کشاکشي اسلحه اي که اصلا نمي تواند موثر واقع شود، سعي در جلب او از راه سکس است ، اما همين آدمي که درمقابل اسلحه سکس مطلقا از خود مصونيت و قدرت نشان مي دهد، واجد من الوجوه نبايد از تحريک حس حسادتش استفاده بشود. يک کلمه و يا حتي يک نگاه گرم شما به مرد ديگري مي تواند او را هميشه از شما سرد کند( ولو اينکه جسمش به علل مختلف در خانه باقي بماند) او مي خواهد که در هر مورد جلوتر و بر تر از ديگران باشد و اين حالت شامل حال قلب شما نيز مي گردد . متولد برج فروردين داراي حس مالکيت و حسادت فوق العاده شديدي است .
در اين مورد فقط متولدين ماه اسد ( مرداد ) عمس العمل شديدتري از خود نشان مي دهند و شايد به همين دليل هم باشد که از تا از کسي صد درصد اطمينان نداشته باشد، عاشقش نخواهد شد. زن يک مرد متولد فروردين بايد به اين حقيقت گردن بگذارد که گرم گرفتن شوهرش با زنان ديگر مجاز و بدون تزوير وريا است و او اين کار را حق مسلم خود ميداند در حالي که زنش را به شدت از آن منع مي کند. اگر اين شخص متولد ده روز اول فروردين باشد، زنش را به يک پا سنگ مي بندد و متوقع است که او بايد بدون اعتراض همانجابماند و اين زن اگرمي خواهد که شوهرش واقعا از آن او باشد و هرگز به وي خيانت نکند و لحظه اي از فکر او غافل نباشد ، نه تنها نيايد حتي يک انگشتش را از دايره اي که به اطرافش کشيده شده است ، بيرون بگذارد بلکه حتي بايد مواظب حرکات چشم هايش نيز باشد که مبادا به روي يک مرد نگاه يا خنده معصومانه کند.
ازنظر اجتماعي چگونه مردي است
يک مرد متولد فروردين ماه طبيعتا داراي حس ياغي گري است .. او عشق وافري به طرد واضعين و مجريان قوانين دارد و ايمان دارد که خودش از هر موجود ديگري بهتر و بيشتر مي توانيد جوانب موضوعات مختلف را در نظر گرفته و به کنه آنها پي ببرد. البته هيچ استبعادي وجود ندارد که واقعا هم همينطور باشد ، اما طبيعي است که قبولش براي ديگران آسان نيست.
آز آنجا که او عادت دارد مستقيما به قلب مشکلات حمله کند و در اين کار بدون هيچ نوع عادت دارد مستقيما به قلب مشکلات حمله کند و در اين کار بدون هيچ نوع مقدمه اي با شتابزدگي قدم پيش بگذارد ، احتمال بسيار است که در زندگي به دفعات زمين بخورد و با ناکامي مواجه بشود و از آنجا که هميشه مي خواهد رهبر باشد و از دنباله روي وحشت دارد، بالطبع قدرتمند ترها بارها به وي مي آموزند که نمي تواند يکه تاز ميدان باشد، و در اين حالات است که آغوش همسرش تنها پناهگاهش مي شود و سعي مي کند در جوار او غرور جريحه دار شده اش را التيام ببخشد، و اين جاست که همسرش پي مي برد در وراي اين اعتماد به نفس عجيب، و اين حالت تجاوزکارانه، نقطه ضعفي در نهاد او وجود دارد که عبارتست از اينکه او ترجيح مي دهد بميرد ولي به ضعف و شکست اعتراف نکند، زني که بتواند در يک چنين مواقعي با ملاطفت و ملا يمت و نثار عشق خود او را ياري دهد، تا شکست مزبور را جبران يا فراموش کند، مي تواند يقين داشته باشد که قلب شوهرش را براي هميشه در اختيار خواهد داشت. در اين گونه مواقع به هيچ صورتي حق را به جانب دشمن او ندهيد. او هميشه خواهان آن است که همسرش صادقانه و از صميم قلب او را محق بداند.
با دوستان چگونه رفتار مي کند
در طبيعت متولد فروردين ريا و تزوير به وديعه گذاشته نشده است و به اين ترتيب وقتي از کسي رنجيده ، آثار ملال و رنجش در او خيلي زود معلوم ميشود. در چنين وضعي رفتار گرم و صميمانه و نحوه گفتار و برخوردش آشکارا عوض مي شودو اين حالت معمولا با تذکر صريح رنجشي که پيدا کرده است، به نقطه اختمام خود مي رسد . در مقابل بايد جوش وخروش ها و حتي پرخاشجويي هاي ناگهاني او را کمتر جدي گرفت زيرا مفهومشان قطع رابطه دوستي نيست و يک آتشفشان زود گذر است . به اين ترتيب از قهر و بي اعتنايي او بايد خيلي بيش از داد و فرياد ش ترسيد.
متولد اولين ماه سال حيله گري و نقشه کشي ودوز و کلک را نمي پسندد. او آدمي است رک و راست و اين حالت را چه در امور تجاري و کار و در عشق و احساسات آشکارا ميتوان در وجودش ديد وشناخت. او وقتي هدفي را در نظر گرقت چه در مسائل مادي و اجتماعي و اداري و چه در عرصه عشق و عاطفه يک دقيقه را هم نمي خواهد تلف کند. مثلا اگر پي برد که عاشق است، فورا قدم پيش ميگذارد ، اما در اين مورد بايد به وي امکان داده شود که خودش به اين امر واقف بشود، نه اينکه در تنگنا گذاشته شده ، که خيال کند عاشق شده است.
در زندگي خانواده متولد ماه فروردين به همان سماجتي که سعي دارد هميشه در راس و قبل از همه باشد ، در عذر خواهي پس از بگو مگو ها نيز قبل از طرف مقابلش قدم پيش مي گذارد و به همين ترتيب اولين نفري است که در صورت لزوم از همسر آزرده خاطر خود پوزش ميطلبد. او به هنگامم بيماري و يا ناراحتي شانه به شانه همسرش مي ايستد. ار بذل جان ومال به هيچ صورت دريغ نميورزد و از انواع مکاتباتي که برايش وجود داشته باشد، استفاده مي کند تا زنش غمهاي خود را فراموش کند.
براي متولد ماه فروردين هيچ چيز به اندازه همسرش در اين دنيا ارزشمند نيست( البته همسري که از نظر او دلخواه باشد) با وجود اين وقتي موضوعي فکرش را مشغول مي دارد و به مسئله اي بغرنج مي انديشد ، هر گز ميل ندارد که کسي مزاحمش بشود و يا به کمکش برود . شما اگر شوهرتان متولد اولين ماه سال است، فقط و فقط وقتي به کمکش برويد که از شما مدد بخواهد . يادتان باشد شما همسرش هستيد اما بايد هميشه يکي دو قدم خودتان را از او عقب تر نگاه داريد.
يک چنين مردي مي خواهد که زنش در عين حال هم يک زن به تمام معني باشد و هم يک همسر، او مي خواهد که شما بتوانيد در مواقع مختلف بطور مستقل دست به اقدامات لازم بزنيد، اما در عين حال فراموش نکنيد که مايل است به او وابسته باشيد، از و حمايت بخواهيد و حس برتري طلبي و رهبري او را ارضاکنيد. اگر شما به نحوي اين حس او را جريحه دار کنيد، ممکن است با سخت ترين عکس العمل ها مواجه شويد و او بدترين کلمات را به شما مي گويد ، در حالي که واقعا منظورش به هيچ وجه حرف هايي که مي زند نيست و لحظه اي پس از فروکش کردن جوش وخروشش انتظاري دارد که شما درست مثل خودش فورا جريان را خاتمه يافته تلقي کنيد.
مرد متولد برج حمل مي خواهد که عملا بزرگ و رهبر خانواده باشد . از شنيدن ايراد چنان بيزار است که ممکن ناگهان روي همه چيز خط بطلان بکشيد . او به علت علاقه واقعي که به زن و همسرش دارد، به زحمت مي تواند بودجه خانواده را تا آخر برج متعادل نگاه دارد ، اما شما يادتان باشد که اگر شوهرتان متولد فروردين است، هرگز از او نخواهيد خرج خانه را به دست شما بسپرد. اگر او در جائي کارمند بشود، به احتمال قوي شغلش را خيلي زودتغيير مي دهد و اين تغيير ادامه پيدا مي کند تا سر انجام در جايي خودش رئيس خودش بشود ، اما در تمام اين مدت تا پاي جان مي کوشد که خانواده اش دچار مضيقه مالي نشود . متولد برج قوچ براي کودکان تازه به دنيا آمده اش يک مو جود خيال انگيز است . اما بعدها ، وقتي بچه هايش هفت هشت ساله شدند ، کوشش مي کند تا آنها را به پيروي از خود وادارد و نيازمند به استقلال مي باشند و او نبايد همه الگوهاي زندگي خود را به آنها تحميل کند . پدر بودن يکي از نقش هاي زندگي است که او سخت به آن علاقمند است. اما در عين حال ممکن است نسبت به بچه هايش نوعي حسادت خاص نيز نشان بدهد اگر فقط احساس کند که بچه ها براي مادرشان بيش از او ارزش قائلند ، گرفتار حسادت مي شود، و خيلي زود و سريع يک حالت بي تفاوتي نسبت به آن پيدا مي کند.
منبع: hasht.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی دنی آلوز با وثیقه یک میلیون یورویی

ستاره برزیلی اسبق تیم فوتبال بارسلونا که به جرم تجاوز جنسی به حبس محکوم شده است، با قرار وثیقه یک میلیون یورویی آزاد شد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز تایید کرد که دنی آلوز، ستاره برزیلی اسبق بارسلونا که به جرم تجاوز به چهار سال و نیم حبس محکوم شده، با قرار وثیقه یک میلیون یورویی آزاد شده است.

دیوان عالی کاتالونیای اسپانیا پس از مجرم شناختن آلوز در پرونده تجاوز جنسی به یک زن در باشگاهی شبانه در بارسلونا در سال ۲۰۲۲، او را به چهار سال و نیم حبس و جریمه مالی محکوم کرد.

به گفته منابع خبری شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان، آلوز از طریق منابع مالی از جمله آزادسازی بخشی از اموالش و همچنین درخواست مبلغی که از سازمان مالیاتی اسپانیا طلبکار است، مبلغ وثیقه را تامین کرده است‌.

منابع اسپانیایی مدعی شدند که آلوز جمعه هفته گذشته این وثیقه را تامین و دادگاه رسید آن را دریافت کرده است و این بازیکن برزیلی تا ساعاتی دیگر آزاد خواهد شد.

برخی منابع مدعی شدند که مبلغ وثیقه آلوز با کمک ممفیس دپای، بازیکن هلندی اتلتیکومادرید تامین شده است و برخی دیگر نیز آن را به نیمار، هموطن آلوز و هم‌بازی اسبق او در بارسلونا نسبت می‌دهند.

براساس حکم دادگاه، آلوز باید روادید برزیلی و اسپانیایی خود را تحویل مقامات بدهد و علاوه بر قرار وثیقه، قادر به ترک کشور اسپانیا نیست.

وکیل قربانی تجاوز جنسی آلوز، آزادی مشروط او را حکمی «شرم‌آور» خوانده و رای دادگاه را «عدالت برای ثروتمندان» توصیف کرده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مسی جدید متولد شد
  • نظربازی و چشم چرانی بنیان خانواده را به باد می‌دهد
  • نوزاد عجول در این مکان متولد شد
  • تست شخصیت ریش: مدل ریش شما در مورد شما چه می‌گوید
  • ببینید | بررسی ۷۵ سال خشونت جنسی اسرائیل علیه زنان فلسطینی!
  • هرکس چشم خود را از نگاه حرام نگه دارد به قلبش ایمنی داده است
  • تشییع حاجیه خانم صغری کدخدا معروف مادر شهیدان علی و حسین رحیمی
  • این روزها غزه بدترین جای جهان برای «زن بودن» است
  • صفات شخصیتی امام حسن(ع) تنها معطوف به کرامت نیست
  • آزادی دنی آلوز با وثیقه یک میلیون یورویی