Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بررسی قیمت طلا و سکه در هفته گذشته نشان می‌دهد هر گرم طلا 18 عیار رشد هزار و 639 تومانی، سکه بهار آزادی افزایش 13 هزار تومانی و سکه امامی افزایش 39 هزار و 500 تومانی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، هر گرم طلا 18 عیار هفته گذشته را با قیمت 123 هزار و 767 تومان آغاز کرد، سپس با رشد قیمت سه روز در کانال قیمتی 124 هزار تومانی حرکت کرد و مجددا دو روز پایانی هفته رشد قیمت را تجربه کرد و وارد دامنه 125 هزار تومان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین قیمت ثبت شده برای طلا 18 عیار در آخرین روز از هفته به میزان 125 هزار و 406 تومان و کمترین رقم آن در ابتدا هفته 123 هزار و 767 تومان گزارش شده است.

اختلاف اولین و آخرین روز هفته نشان دهنده رشد هزار و 639 تومانی این فلز زرد رنگ است.

 

سکه بهار آزادی هفته گذشته را با قیمت یک میلیون و 278 هزار تومان آغاز کرد، سپس دو روز بعد را در قیمت یک میلیون و 281 هزار تومان ماند و دو روز پایانی هفته در قیمت یک میلیون و 291 هزار تومان به فروش رسید.

سکه بهار آزادی در هفته گذشته در 5 روز قیمت گذاری شد که بیشترین رقم آن یک میلیون و 291 هزار تومان در روزهای پایانی هفته و کمترین رقم آن در ابتدا هفته یک میلیون و 278 هزار تومان بوده است.

اختلاف اولین و آخرین روز هفته نشان دهنده رشد 13 هزار تومانی قیمت سکه است. 

 

سکه طرح امامی ابتدا هفته با قیمت یک میلیون و 318 هزار و 700 تومان معامله شد، در اواسط هفته به قیمت یک میلیون و 343 هزار تومان رسید، پس از آن با افت قیمت به یک میلیون و 339 هزار و 300 تومان رسید و مجددا شروع به رشد قیمت کرد تا جایی که هفته گذشته را با قیمت یک میلیون و 358 هزار و 200 تومان به پایان رساند.

اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از هفته نشان دهنده رشد قیمت 39 هزار و 500 تومانی است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت پژو پارس LX صفر، در بازار امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۸۷۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همچنین پژو پارس XU ۷ P سال امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۶۹۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU ۵ در بازار به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ در بازار به ۷۷۵ میلیون تومان رسید.

قیمت کارخانه خودرو‌های پژوپارس نیز از ۲۷۵ میلیون ۳۳۳ میلیون تومان متغیر است. قیمت این پژو پارس XU ۷ P سال سفارشی در نمایندگی ۳۰۹ میلیون تومان است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ در نمایندگی هم ۳۳۳ میلیون تومان است. همچنین قیمت پژو پارس XU ۷ P سال در نمایندگی ۲۹۴ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع پژو پارس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • نوسان سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • هاوینگ بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره Halving (+فیلم و نمودار)
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت پژوپارس در فروردین ماه
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • سکه وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد