Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع)، دوره‌های آموزش قرآن رضوان را برای علاقه‌مندان در دور جدید برگزار می‌کند.

کلاس روخوانی و روان‌خوانی نظری برای نوجوانان توسط ملوحی مربی قرآن، روزهای دوشنبه، 22 آبان‌ماه از ساعت 18، دوره روخوانی و روان‌خوانی کاربردی نوجوان توسط ملوحی ساعت 19، دوره تجوید نظری نوجوانان توسط استاد صالحی‌وند در ساعت 18، تجوید کاربردی نوجوان ساعت 18، صوت و لجن سطح یک نوجوانان ساعت 19، تجوید بزرگسال توسط استاد کریمی ساعت 18 در تاریخ 21 آبان‌ماه، تجوید کاربردی بزرگسال توسط استاد درخشان ساعت 18:30 روز یکشنبه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند با شماره 09165297505 تماس حاصل کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد