Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق یوونتوس به ستایش از دیبالا پرداخت و آینده درخشانی را برای این بازیکن جوان متصور شد. او بر این باور است که انتخاب جایگزین برای بوفون و پیرلو سخت است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، الکساندر دل پیرلو، اسطوره و نماد باشگاه یوونتوس به شمار می‌آید و در بین هواداران این تیم از محبوبیت زیادی برخوردار است. دل پیرو در گفت‌وگویی اختصاصی که با سایت عربی کوره داشت درباره مسائل زیادی سخن به میان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ابتدا به ستایش از دیبالا پرداخت و گفت‌: من دیبالا را از نزدیک می‌شناسم. او استعداد بزرگی است و بازیکنی کلیدی برای یوونتوس به شمار می‌آید. آینده درخشانی در انتظار این بازیکن جوان است و امیدوارم که بسیار بهتر از شرایطی که اکنون دارد بازی کند. برای دیبالا بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

* خبرهای زیادی درباره بازگشت کونته به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا به گوش می‌رسد، شما چه نظری دارید؟

کونته، مربی بسیار بزرگی است و نشان داد که دانش بالایی دارد. او نزدیک بود که ما را قهرمان یورو ۲۰۱۶ کند. من شخصا دوست دارم که او یک بار دیگر هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا را بر عهده بگیرد.

* درباره خداحافظی پیرلو صحبت کنید.

پیرلو از بازیکنانی است که بسیار سخت است بتوان جایگزین او را پیدا کرد. او توان بالایی در اداره کردن بازی داشت. من با پیرلو یک فصل در یوونتوس همبازی بودم و با هم جام جهانی را به دست آوردیم. در زدن ضربات آزاد با هم رقابت می‌کردیم البته من بهتر از او بودم (با خنده). در پایان باید بگویم که بازیکنی مانند پیرلو سخت است که فوتبال را ترک کند و برای او جانشین انتخاب شود.

* بوفون زمانی زیادی تا بازنشستگی ندارد. آیا دوناروما جایگزین خوبی برای او خواهد بود؟

دوناروما، دروازه‌بان جوان و بااستعدادی است. او به کسب تجربه نیاز زیادی دارد و بر این باورم که می‌تواند به دروازه‌بان بزرگی تبدیل شود. دوناروما کارهای بزرگی انجام داده و با این حال او اشباهات زیادی هم دارد و باید تمرکزش را بیشتر کند.

* در پایان درباره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا صحبت کنید.

صعود به جام جهانی اتفاقی بسیار نیکو خواهد بود و امیدوارم که بتوانیم از سد سوئد بگذریم. تیم خوبی داریم اما شکست برابر اسپانیا باعث شد نتوانیم به عنوان تیم نخست به دور بعد برویم. گاهی یک شکست باعث می‌شود که وضعیت تیم بحرانی شود. با این حال باید به تلاش خود ادامه‌ داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، فوتبالیست‌ها همگی با خصوصیات اخلاقی و خرافات خاصی به یاد آورده می‌شوند و یکی از مواردی که باعث می‌شود، نام های آنها به خاطر آورده شود، عدد حک شده بر پشت پیراهن آنها است.

در دوران کنونی فوتبال، فیل فودن ستاره 23 ساله انگلیسی منچسترسیتی که به تمام افتخارات ممکن در دوران باشگاهی رسیده، به تازگی از راز انتخاب عدد 47 برای پیراهنش افشاگری کرد. 

فودن در گفت‌وگو با دیلی میل درباره این انتخاب گفت: وقتی به‌عنوان یک جوان شروع به بازی می‌کنید، انتخاب زیادی برای شماره پیراهنتان ندارد. با این حال عدد 47 باز برای من خاص است چون من با پدربزرگم عاشق فوتبال شدم. زمانی که کودک بودم با او به ولز می‌رفتم تا فوتبال تماشا کنیم. متاسفانه او در سن 47 سالگی درگذشت و من او را از دست دادم. روزی که این شماره را در آکادمی منچسترسیتی انتخاب کردم، پدرم به من گفت که هیچ کاری به اندازه این اقدام او را خوشحال نخواهد کرد و این شماره را بسیار دوست دارم. من هرگز این پیراهن را عوض نمی‌کنم چون یک میراث است. عدد عجیبی است و احتمالا کسی هم در جهان فوتبال نخواهد این شماره را انتخاب کند.

دیگر خبرها

  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • استفانو پیولی پایان فصل از میلان جدا می‌شود؛ جانشین پیولی انتخاب شد