Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-بنياد شهيد و امور ايثارگران با حضور در نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال از سايت "قربانيان ترور" رونمايي خواهد کرد .
حجت الاسلام محمد حسن کاوياني راد در گفت و گو با خبرنگار آريا با اعلام اين خبر افزود : اين بنياد شرکت فعال در نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال در بخش هاي مختلف فرهنگي و روابط عمومي ، آنچه که توليد شده را عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد : سايت نويد شاهد و ... که عمر طولاني هم ندارند ، سايت شيميايي ، سايت شهداي ترور يا قربانيان ترور از جمله مواردي هستند که در اين نمايشگاه رونمايي و عرضه خواهند شد.
معاون فرهنگي و آموزشي بنياد شهيد و امور ايثارگران تصريح کرد : سايت "قربانيان ترور" به طور مشخص سايتي استراتژيک است و به عنوان سندي جدي بر مظلوميت جمهوري اسلامي ايران براي کساني است که الان ادعاي تروريست بودن ايران را دارند.
وي يادآور شد: اين ميزان توليد محصولات ، نسبت به ايده آل ترين حالت يعني رسيدن به جايگاه مرجعيت در توليد و انعکاس اطلاعات در فضاي مجازي به طوري که پاسخگوي اطلاعات درخواستي کابران پيرامون موضوع شهادت و ايثارگري باشد ، فاصله دارد.
حجت الاسلام کاوياني راد در رابطه با سياست کلان بنياد شهيد گفت : بنياد شهيد بايد در عرصه فضاي مجازي در حد توان خود بتواند ورود پيدا کرده و با عرضه توليدات مختلف در اين عرصه با جهان ارتباط برقرار کند و هم چنين اين ظرفيت بايد در توليدات ما باشد که حداکثر نياز افراد به اين مطالب را در فضاي مجازي برآورده کند.
وي اضافه کرد: در فضاي نمايشگاه بنا داريم با ايجاد شناسايي و تعامل با بخش هاي مختلفي که در زمينه فضاي مجازي کار مي کنند ، استعدادها را شناسايي و زمينه مشارکت خوب با ابزارهاي متفاوت و مرتبط را بررسي کرده تا به عنوان يک فرصت در اختيار بنياد و امور ايثارگران قرار بگيرد.
معاون فرهنگي و آموزشي بنياد شهيد و امور ايثارگران در پايان خاطرنشان کرد : سايت "قربانيان ترور" در حال بروز رساني با بهترين امکانات نرم افزاري و سخت افزاري است و به محض تکميل رونمايي خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن

برند اکسید با حضور در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن ۲۰۲۴، نوآوری‌ها و چشم‌انداز استراتژیک خود در زمینه خودروهای لوکس را به نمایش گذاشت.

تهران-ایسنا- این رویداد، نقطه شروعی برای مجموعه فعالیت‌های کلیدی اکسید از جمله رونمایی از محصولات جدید، نمایش مدل‌های سازگار با محیط زیست و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای آینده این برند خواهد بود.
چری از اکسید ای ۰۸ خود رونمایی کرد. این ام‌پی‌وی (MPV) با سیستم انرژی جدید، تمام الکتریکی است که در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد .
 



اکسید در حال حاضر هم در چین و هم در بازارهای خارج از کشور به فروش می‌رسد و یک برند رده بالای چری محسوب می‌شود. این محدوده به خودی خود کاملاً گیج کننده است و به دو سری تقسیم می‌شود: برند اصلی اکسید که شامل آی‌سی‌ای ICE)) و آر ای‌ای‌وی REEV)) یا خودروی برقی با برد گسترده است و سری دیگری اکسید آتلانتیکس که شامل هر دو نسخه کاملا برقی و نسخه‌های برد گسترده است.
قیمت ها احتمالاً از حدود ۲۵۰,۰۰۰ یوان (۳۴,۵۵۰ دلار) شروع می شود و بعید است که تحویل آن قبل از اوایل سال آینده آغاز شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است