Web Analytics Made Easy - Statcounter

از حواشی مراسم تشییع پیکر مرحوم اکبر افتخاری، گلایه‌های برخی از هواداران استقلال از مدیرعامل آبی‌های پایتخت بود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، مراسم درگذشت مرحوم اکبر افتخاری جاشیه‌هایی را به همراه داشت. از جمله این حواشی حضور سید رضا افتخاری در این مراسم بود که باعث شد برخی از حاضران در مراسم به سمت او بروند و از وضعیت استقلال گلایه‌هایی را مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از هواداران از او به خاطر گل نزدن مهاجمان استقلال گلایه می‌کردند و برخی دیگر نگرانی‌های‌شان از آینده استقلال را به افتخاری می‌گفتند.

در یکی از سوال و  جواب‌ها رضا افتخاری خطاب به یکی از هواداران گفت‌: مگر ۱۶۰ میلیارد تومان بدهی شوخی است. این بدهی‌ها انباشت شده از قدیم است و ما تلاش می‌کنیم آن را حل و فصل کنیم.

دامنه سوالات و گلایه‌ها تنها افتخاری را نگرفت بلکه در این مراسم بسیاری از هواداران و حاضران درباره وضعیت تیم از علی جباری هم سوال می پرسیدند.

علی جباری، رییس کمیته‌ پیشکسوتان استقلال خطاب به کسانی که  درباره وضعیت استقلال از او سوال می پرسیدند و ابراز نگرانی می‌کردند، گفت‌: از شفر حمایت کنید. او یک سر و گردن از بسیاری از مربیان داخلی بالاتر است. شک نکنید که استقلال با او اوج می‌گیرد.

زمانی که علی جباری با حرارت مشغول به پاسخگویی هواداران بود حسین کلانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به سمت جباری رفت و با خنده به او گفت‌ : "علی جان زیاد حرص نخور" سپس این دو نفر یکدیگر را در آغوش گرفتند.

یکی از نکات تاسف آور مراسم درگذشت مرحوم اکبر افتخاری حضور یک سارق در این مراسم بود و زمانی که اهالی ورزش در حال تشییع پیکر مرحوم اکبر افتخاری بودند که یکی از حاضران با صدای بلند از دیگر افراد خواست که مراقب اموال خود باشند چرا که وسایل یکی از پیشکسوتان حاضر در مراسم تشییع پیکر مرحوم اکبر افتخاری به سرقت رفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۴۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای نکونام پس از قهرمانی هم می‌توان گلایه کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

اتفاقاتی که از ابتدای این فصل در باشگاه استقلال شروع و کم کم بیشتر و بیشتر شد دعوای کلامی سرمربی و مدیرعامل بود. درگیری که هربار با چند مصاحبه و خبر و... اوج می‌گیرد و دوباره آرام می‌شود و هرگز خوشایند هواداران و طرفداران این باشگاه و تیم نیست.

شاید عده‌ای از بازار خبری مصاحبه‌ها و درگیری‌های فیمابین مدیریت و کادرفنی توانسته باشند خوراک خبری خوبی برای دنبال کنندگان خود دست و پا کنند، اما هم جواد نکونام و هم هواداران تیم استقلال خوب می‌دانند که هر زمان تیمشان توانسته خوب نتیجه بگیرد از همین آرامشی بوده که از سوی نیمکت به درون تیم منتقل شده است.

خوب می‌دانیم که جواد نکونام تا چه اندازه‌ای باهوش است و هرگز دوست ندارد در اولین فصل حضورش روی نیمکت داغ استقلال، صدرنشینی را در چند هفته مانده به پایان فصل از دست بدهد. هم علی خطیر و هم جواد نکونام حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند، اما برای هواداران آبی چه موضوعی جذاب‌تر از اینکه بخواهند پس از قهرمانی تیم محبوبشان این ناگفته‌ها را بشنوند؟

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • (عکس) تصویری از حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله شیخ حبیب الله احمدی
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • پیکر مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تشییع شد
  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی
  • مراسم تشییع و تدفین مدیر تیم‌های ملی موی تای برگزار شد
  • مراسم تشیع و تدفین مدیر تیم های ملی موی تای برگزار شد
  • آقای نکونام پس از قهرمانی هم می‌توان گلایه کرد!