Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-29@12:21:33 GMT

جدیدترین قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی + جدول

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۵۷۰۱

جدیدترین قیمت انواع برنج ایرانی و خارجی + جدول

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ با توجه به قیمت های ارائه شده از نرخ برنج در بازار، نرخ انواع این کالا در بازار با نوسان همراه بوده است.

برنج طارم به عنوان گران ترین نوع برنج، برنج نیمدانه و همچنین برنج هندی به عنوان ارزانترین نوع برنج در بازار محسوب می شوند.

قیمت انواع برنج در بازار براساس جدول زیر است:

401

برنج سازمان میادین میوه و تره بار برنج هاشمی برنج هندی برنج پاکستانی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تن برنج و شکر در جزیره خارگ توزیع می‌شود

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۱۰ تن برنج و ۵ تن شکر حمایتی تنظیم بازار با نرخ مصوب برای عرضه در بازار جزیره خارگ با درخواست بخشداری ویژه خارگ و هم افزایی و همکاری جهاد کشاورزی استان بوشهر تأمین شده است.

بخشدار ویژه خارگ افزود: حمایت از حقوق مصرف کننده در بخش ویژه خارگ در اولویت اقدامات تأمینی دولت قرار دارد و در این زمینه اقدامات مستمر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: به منظور سهولت در تحویل این اقلام مصرفی تنظیم به زودی عامل توزیع انتخاب و از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها زمان توزیع اعلام و با نظارت نماینده صمت در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

بخشدار ویژه خارگ گفت: در حال حاضر با برنامه‌ریزی خوب در تأمین کالاهای اساسی وضعیت این کالاها و میزان ذخایر در شرایط مطلوب است.

کد خبر 6063428

دیگر خبرها

  • سال بد برای صنعت؛ چطور شرکت‌های ایرانی از بازار عراق حذف شدند؟
  • دلایل منفی شدن تراز تجاری کشور در سال ۱۴۰۲
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • پشت پرده تراز منفی تجارت ایران در ۱۴۰۲
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • ۱۵ تن برنج و شکر در جزیره خارگ توزیع می‌شود
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • ۶۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار سمنان ویژه ماه رمضان در حال توزیع است
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول