Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد،  زیبایی رییس اداره خدمات مشترکین و درآمد با اشاره به این ‌که از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد اقدامات خوبی در بحث مدیریت مصرف آب و شناسایی انشعابات غیر مجاز در روستاهای استان بوده ایم، گفت: در این مدت 522 انشعاب غیرمجاز شناسایی و به دلیل استفاده غیر مجاز از آب شرب و ضایع شدن حق سایر مشترکینی که به صورت مجاز آب شرب استفاده می کنند، قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیبایی افزود: در حال حاضر668 روستا تحت پوشش شبکه آب شرب روستایی قرار دارند و این شرکت آب شرب سالم و بهداشتی حدود 350 هزار نفر ساکن در این روستاها را تأمین می کند.

وی با اشاره به وجود بیش از 115هزار مشترک آب شرب روستایی در استان، گفت: در راستای انجام وظایف در تأمین آب شرب سالم و بهداشتی برای روستاییان، از ابتدای امسال2 هزار و 500 اشتراک آب‌رسانی روستایی در روستاهای استان به درخواست کنندگان واگذار شده است.

زیبایی افزود: تاکنون از 522 انشعاب شناسایی شده در روستاها، 260انشعاب آن جمع آوری و 118 انشعاب آن به درخواست اهالی تبدیل به انشعاب مجاز و 144 انشعاب آن نیز در حال پیگیری برای پرداخت جریمه و یا بررسی در دادگاه است.

رییس اداره خدمات مشترکین و درآمد ، حجم آب مصرفی  توسط انشعابات غیرمجاز را  152 هزار و 811 مترمکعب برآورد کرد و گفت: این تعداد انشعاب غیر مجاز شناسایی شده، مبلغ 1 میلیارد و 800میلیون ریال به شرکت آبفار خسارت وارد کرده اند.

زیبایی خاطر نشان کرد:از بین 522 انشعاب غیر مجاز، 62فقره توسط آبداران، 202 فقره توسط پرسنل پیمانکار، 214 فقره توسط همکاران و 44فقره نیز توسط گزارش های مردمی شناسایی شده است که دراینجا از مردم عزیز ساکن در روستا تقاضا داریم با معرفی دارندگان انشعابات غیر مجاز خادمان خود را در مدیریت مصرف آب کمک تا از قطع وکمبود متوالی آب در روستاها جلوگیری شود.

گفتنی است :  بیشترین انشعابات غیرمجاز در شهرستان های بجنورد با 192 فقره وشیروان با 163 فقره بوده است.

انتهای پیام/ط

شناسایی 522 انشعاب غیر مجاز در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 

سرهنگ حسين زارعي فرمانده انتظامي شهرستان رودان گفت : ماموران انتظامي پليس امنيت عمومي شهرستان رودان با همکاري کارکنان اداره  محيط زيست  اين شهرستان حين گشت زني در يکي از محورهاي فرعي و روستايي در منطقه   فارياب" به  دو نفر که با کوله پشتي و سلاح شکاري  در حرکت بودند مشکوک شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود:  ماموران جهت بررسي متهمان را دستگير  که در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد افراد شکارچي غيرمجاز مي باشند که  در بازرسي ازکوله پشتي و وسايل همراه آنان  يکدستگاه دوربين شکاري چشمي ، يک قبضه اسلحه شکاري  و مقداري گوشت وکله و پاچه قوچ وحشي کشف و ضبط کردند.

اين مسئول انتظامي گفت : متهمان دستگيرشده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي  معرفي شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز