Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارالقرآن مسجد مقدس جمکران با همکاری اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان قم طرح قرآنی هم‌نوا با کاروان نور را در روز اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، معاونت فرهنگی این مکان مقدس در روز اربعین حسینی برنامه‌های مختلف فرهنگی را برای میزبانی از خیل عظیم عزاداران حسینی تدارک دیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این برنامه‌ها اجرای طرح قرآنی «هم‌نوا با کاروان نور» بود که به همت دارالقرآن مسجد مقدس جمکران و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان قم برگزار شد.

این محفل قرآنی در روز پنج‌شنبه با حضور جامعه قرآنی استان قم و خیل کثیر عاشقان و منتظران امام زمان(ع) و با برنامه‌هایی همچون تلاوت قرآن کریم توسط قاریان و حافظان نوجوان و بزرگ‌سال کشوری و بین‌المللی برگزار شد.

تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط استاد علی‌اصغر شعاعی قاری بین‌المللی قرآن کریم، مجتبی کریمی آذر، محمد خلف زاده، و علی زینالی، علیرضا سلیمی از قاریان نوجوان کشور و اجرای همخوانی و تواشیح توسط گروه‌های رضوان و عترت قم ازجمله برنامه‌های طرح قرآن هم‌نوا با کاروان نور بود که با اجرای کلانتر زاده همراه شد.

بیان سیره قرآنی امام حسین(ع) و قرائت آیات مرتبط با آن حضرت نیز در این طرح قرآن به اجرا رسید. در این برنامه معنوی که با هدف فرهنگ‌سازی قرآنی طراحی‌شده بود با توزیع کارت‌های ختم قرآن بین زائران مسجد مقدس جمکران، دو دوره کامل قرآن کریم به نیت شهدای کربلا ختم شد.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه شماره 441 خط حزب‌الله، برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از 200 دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) ضبط شده و هر روز ساعت 13 از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

«محفل» بدون سلبریتی با خلاقیت و یک شبِ صدمیلیونی!

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند:  «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • قرآن همه چیز ماست
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند