Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:02:44 GMT

غرب کشور در اجرای طرح‌های توسعه‌ای غفلت کرده است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۶۴۸۵

غرب کشور در اجرای طرح‌های توسعه‌ای غفلت کرده است

استاندار کرمانشاه گفت: غرب کشور برخلاف شرق در اجرای طرح‌های توسعه‌ای غفلت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که صبح امروز در استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه طرح‌های توسعه‌ای غرب کشور بنا به دلایلی پیگیری نشده که باید این روند احیا شود اظهار داشت: طی جلسه‌ای در هفته گذشته در وزارت کشور مقرر شد تا دوشنبه این هفته چند پروژه با ماهیت ملی در استان تعریف و به وزارت کشور ارائه و بعد از بررسی در شورای توسعه استان به رئیس جمهور ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شرق کشور از طرحهای توسعه‌ای استفاده خوبی کرده‌اند اما غرب کشور غفلت کرده و باید باشتاب در این حوزه حرکت کرد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در این صورت یک ظرفیت ملی به ظرفیتهای استان افزوده و صدای مطالبات استان در مرکز شنیده می‌شود تا در رشد اعتبارات ملی و استانی و هزینه‌ای مؤثر باشد و مدیران دستگاه‌ها باید با تمام توان ممکن پیگیر تحقق پروژه‌های خود در راستای توسعه استان باشند.

وی با اشاره به اینکه آذر ماه لایحه بودجه 97 تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود گفت: مدیران استانی باید این 20 روز باقی‌‌مانده را برای اعلام مطالبات مردم و دریافت بودجه مناسب تمام تلاش خود را به کار بگیرند و در این صورت جایگاه استان از نظر دریافت بودجه ارتقا می‌یابد.

بازوند با ابراز امیدواری از افزایش سهم استان از افزایش بودجه سال آینده افزود: مدیران در 20 روز باقیمانده باید از ظرفیتهای وزارتخانه متبوع، مدیر ارشد استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند و از آن‌ها انتظار می‌رود این مدت را به منظور چانه‌زنی و بیان مطالبات مردم در تهران حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران توان آن‌ها برای افزایش اعتبارات ملی و استانی است عنوان کرد: مقرر شده که جاده سومار با 25 میلیارد اسناد خزانه ساماندهی و با انتخاب پیمانکار سهم ملی برای آن در نظر گرفته شود و باید در مباحث زیرساختی به مناطق مرزی توجه بیشتری شود.

بازوند با بیان اینکه امروزه مسئولان بیش از هر زمان دیگری باید پاسخگوی عملکرد خود باشند گفت: افکار عمومی عملکرد مدیران را به صورت روزانه رصد می‌کند و مردم با استفاده از شبکه‌های مجازی وعده‌های آن‌ها را پیگیری می‌کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه اپراتورهای تلفن همراه فعال در استان باید خدمات خوبی به مردم استان ارائه کنند بیان کرد: بسیاری از نقاط در محورهای اصلی جاده‌های استان فاقد پوشش شبکه‌ای مناسب است که با توجه به درآمد بالای اپراتورها این وضعیت پذیرفته نیست.

انتهای پیام /

R41380/P41362/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده دوشنبه شب در اجلاسیه شهدا و سرداران شهید کهگیلویه، افزود: ۵۶ حلقه چاه نفت در بهمئی فعال است و روزانه ۱۸۳ هزار بشکه از این منطقه استخراج می شود.

وی با بیان اینکه میدان گازی مختار بویراحمد برای جبران ناترازی گاز کشور کلنگ زنی شد، اظهار کرد: ظرفیت های مطلوب نفت و گاز در استان داریم و نباید استان در وضعیت محرومیت باشد.

احمد زاده افزود: باید کمک شود که از این ظرفیت های عظیم استفاده شود.

استاندار از کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت توسط معاون اجرایی رییس جمهوری خبر داد و گفت: توسعه ظرفیت های پتروشیمی و پالایشگاهی در منطقه هدفگذاری شد.

احمد زاده به ظرفیت های آبی استان اشاره کرد و بیان داشت: استان ما ۱٠ درصد روان آب های کشور را دارا است، اما سد آبریز یک آرزوی بر دل مانده است و ساخت آن سبب اشتغال زایی و بیش از ۱٠ هزار میلیارد تومان درآمد می شود.

احمد زاده افزود: سالانه زنان و دختران این دیار برای گوجه چینی به استان های همجوار می روند که اجرای سد آبریز توسعه کشاورزی و پایان این موضوع را سبب خواهد شد.

احمد زاده خاطرنشان کرد: پل شهید طیب پس از سال ها ساخته شد و شاهد تحقق یک ارزو و پایان تلفات انسانی هستیم.

کد خبر 6092562

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان