Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی امتداد نیوز، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی که جمعه شب در جمع اعضای سازمان همکاری اسلامی عنوان شد با اشاره به سخنان محمد بن سلمان ولیعهد عربستان که عنوان کرده بود قصد بازگشت به اسلام معتدل را داریم گفت: یک موضوع را دوباره نبش قبر کردند؛ اسلام معتدل. کلمه اسلام معتدل را غرب اختراع کرده و کسی که این کلمه را به کار برده فکر می‌کند به او مرتبط است اما به تو مرتبط نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اسلام معتدل و غیر معتدل نیست؛ اسلام تک است و کسی نمی‌تواند برای تنوع در آن ورود کند. تو از اسلام میانه حرف می‌زنی در حالکیه اجازه نمی‌دهی یک زن رانندگی کند. آیا این در اسلام معنا دارد؟ خیر. می‌گویند که بعد از این اجازه خواهند داد؛ تا به حال چنین چیزی نبوده است. چنین فهمی(از اسلام) شدنی نیست.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه با اشاره به بحران میانمار اظهار داشت: آیا در جهان اسلام صدایی از این موضوع به گوش می‌رسد، خیر. صدها هزار نفر کشته می‌شوند؛ برادران مسلمان کشته می‌شوند و برای کسی اهمیتی ندارد. در سازمان ملل موضوع میانمار را مطرح کردیم و تنها ما بودیم و ایران. به عنوان نخست وزیر نیز تنها بنگلادش حضور داشت. آیا چنین موضوعی به این اندازه ساده گرفته می‌شود؟ اگر هیچکس هم نیاید، ما آنچه را در توان داشته باشیم انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

 

 

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابی از زحمات تیم سلمان

 این مستند به چگونگی مراحل پیش تولید مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی، بزرگترین پروژه تاریخ سینمایی پرداخته بود.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • قابی از زحمات تیم سلمان
  • کاردار ایران خطاب به وزیر دفاع انگلیس: کاملا نادان هستید
  • توصیه مهم آیت‌الله جوادی‌آملی به روحانیون کاروان‌های حج
  • حجاج ایرانی باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است