Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پنج کشور برای شرکت در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام شاهد، اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، تاکنون پنج کشور برای شرکت در سیزدهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام شاهد در سیرجان اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته، کشورهای روسیه، گرجستان، ترکیه، ارمنستان و قرقیزستان برای شرکت در این رقابت‌ها که یکی از معتبرترین تورنمنت های بین المللی کشتی دنیا در رده سنی جوانان است، اعلام آمادگی کرده‌اند.

رقابت‌های بین المللی جام شاهد در رشته فرنگی 6 تا 8 آذر و رشته آزاد 9 تا 11 آذر به صورت تیم به تیم و انفرادی در سالن امام علی(ع) شهر سیرجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان، جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام صفوی را در اردبیل بالای سر برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این رقابت‌ها که به مدت 2 روز به میزبانی اردبیل در ورزشگاه رضازاده برگزار شد، تیم ملی ایران قهرمان شد و تیم‌های عراق و ارمنستان دوم و سوم شدند.

در این رقابت ها تیم ملی ایران با کسب 250 امتیاز اول، عراق با کسب 42 امتیاز دوم و ارمنستان با کسب 12 امتیاز سوم شدند به طوری که حضور تماشاگران نیز در این مسابقات چشمگیر بود.

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل به مدت 2 روز در ورزشگاه 6 هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد که در این رقابت‌های بین‌المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان بود علاوه بر 33 کشتی‌گیر از سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، 192 کشتی‌‌گیر از سراسر کشور حضور داشتند.

.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین