Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، جلال میرزایی نماینده مردم ایلام با دفاع از رویکرد وزارت کشور در انتخاب استاندارن غیربومی اظهار کرد: از انتخاب استانداران بومی تجارب زیادی به دست آمده است . بخشی از انتظارات مردم با انتخاب استاندار بومی تامین شده است اما اعتراضات زیادی به استاندار بومی هم وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه این اعتراض‌ها به رییس‌جمهور و وزیر کشور منعکس شده است تصریح کرد: این اعتراض‌ها از سوی استان‌ها مطرح شده بود که استانداران بومی عادلانه عمل نمی کنند و نسبت به طوایف و ایلات رفتار دوگانه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این اعتراض‌ها، حاشیه‌‌های زیادی را در استان‌ها ایجاد کرده بود و استانداران نمی‌توانستند آن‌طور که باید به استان‌ها خدمت کنند.

میرزایی در پایان گفت: بنابراین با توجه به چنین تجربه‌ای که به دست آمد، دیگر نمایندگان استان‌ها خیلی مقاومتی برای استفاده از نیروهای غیربومی ندارند زیرا با استاندارغیربومی، بسیاری از حاشیه‌ها در استان‌ها از بین می‌رود و فرصت بیشتری برای خدمت‌رسانی به مردم فراهم می‌شود.


منبع: وزارت کشور

901

جلال میرزائی وزارت کشور استاندارن غیربومی ایلام

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا  این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستور کار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به‌طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎‌گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • رویکرد اردن نسبت به مساله فلسطین
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با مردم کشور پاکستان احساس همدلی می‌کنیم
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم