Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > پلیس - ستادکل نیروهای مسلح درخصوص ابلاغ اجرای ماده 54 قانون بیمه شخص ثالث به نیروی انتظامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: بر اساس ماده 54 قانون بیمه شخص ثالث مصوب مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است که گواهینامه رانندگی که قبلا به استناد ماده 10 قانون خدمت وظیفه عمومی صرفا برای دارندگان کارت پایان خدمت یا مسئولان تعیین تکلیف شده قابل صدور بوده، بدون نیاز به ارائه کارت پایان خدمت و معافیت صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر بر اساس ماده 58 مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی مصوب سال 1390 مجلس شورای اسلامی، ناجا موظف به شناسایی، تعقیب و دستگیری مشمولان غایب است.

از آنجایی که اجرای این مصوبه مجلس شورای اسلامی تعارضاتی با مواد 10 و 58 مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی را به دنبال داشت، لذا ضمن تعامل با مجلس و برگزاری جلسات مشترک بین مجلس شورای اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح جمع بندی شد که ناجا نسبت به اجرای ماده 54 قانون بیمه شخص ثالث اقدام کند، که البته اجرای این ماده نافی اجرای ماده 58 مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی نخواهد بود.

فلذا به ناجا ابلاغ شد ضمن فراهم کردن مقدمات کار حداکثر از تاریخ 96/9/1 نسبت به اجرای ماده 54 قانون بیمه شخص ثالث مصوبه مجلس شورای اسلامی اقدام کنند.

42235

کلید واژه‌ها : سربازی - نظام وظیفه - نیروهای مسلح - رانندگی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد

معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای ۳۵ سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، معافیت مشمولان دارای دو فرزند بالای 35 سال که با ایراد شورای نگهبان مواجه شده بود از قانون بودجه هفتم حذف شد.

پیش‌تر این موضوع در مجلس شورای اسلامی مصوب شده بود که شورای نگهبان به آن ایراد گرفته و به مجلس عودت داده بود و اکنون این نوع از معافیت از قانون بودجه هفتم حذف شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد
  • ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است