Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هفته سوم رقابت‌های بسکتبال امید باشگاه‌های کشور از روز جمعه ۱۹ آبان ماه با شکست نماینده کردستان به پایان رسید.

هیأت بسکتبال کردستان در دومین دیدار خود با تیم قدرتمند آرارات تهران رو برو شد و در یک جدال سخت و نفس گیر ۶۷ بر ۵۰ نتیجه را به تیم میزبان واگذار کرد و دومین شکست را متحمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رقابت‌های بسکتبال امید باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۲ تیم برگزار می‌شود که تیم‌ها در دو گروه شش تیمی دیدار‌های خود را انجام خواهند داد.

هیأت بسکتبال کردستان در گروه اول جدول رقابت‌ها قرار دارد و با تیم‌های آرارات تهران، هیأت بسکتبال اصفهان، مازندران کرمانشاه، هیأت بسکتبال گیلان و نبوغ بسکتبال اراک هم گروه است و تیم‌های آدمیس میناب، پتروشیمی بندر امام، نفت امیدیه، صنعت مس کرمان، ملی حفاری ایران و مهروبان نوین ماهشهر در گروه دوم مسابقات جای دارند.

متین استاد نوروزی، رضا احمدیان، حمید شریفی، دیلان حیدری، محمد رانین درشت، هیمن احمدی، حمید امینی، بهیاد رحیمی، شاهین قدرگیر و صهیب شریفی بازیکنان تیم هیأت بسکتبال کردستان هستند که در این مسابقات به میدان می‌روند.

براساس این گزارش، حمید سهراب نژاد مدیر فنی، امید ولیدی پاک سرمربی و پیام امتی به عنوان مربی تیم کردستان را هدایت و همراهی می‌کنند.

گفتنی است، هیأت کردستان در ادامه این رقابت‌ها روز چهارشتبه ۲۴ آبان ماه در سنندج بازی عقب افتاده خود را با مانیزان کرمانشاه انجام خواهد داد.

انتهاتی پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود

اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش آموزی که توانسته بودند بر بام والیبال جهان قهرمانی کسب کنند؛ اظهار کرد: حضور ۲ نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

استاندار کردستان با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، عنوان کرد: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

بیشتر بخوانید

افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند

وی گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌های که انجام شده است امید داریم این مهم با راه اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

زارعی کوشا ابراز امیدواری کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدی میتواند به حمایت از ورزش کمک کند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: امروزه والیبال کردستان باتوجه به این افتخار باعث شده که این رشته در بین خانواده از جایگاه خاصی برخوردار باشد و این مهم می‌طلبد که توجه و برنامه ریزی دقیق تری انجام گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران