Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@13:03:56 GMT

"شهرکرد" سردترین مرکز استان کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۷۶۴۰

'شهرکرد' سردترین مرکز استان کشور

خبرگزاری میزان- معاون هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: صبح امروز شهرکرد با دمای ۳ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان کشور اعلام شد. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مهرداد قطره اظهار داشت: صبح امروز پس از شهرکرد، دزک با ۲ درجه زیر صفر و جونقان، سورشجان، بن و بلداجی با یک درجه زیر صفر سردترین ایستگاه‌های استان و اردل و مالخلیفه با ۶ درجه بالای صفر گرمترین ایستگاه‌های استان اعلام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به وضعیت جوی در هفته پیش رو افزود: امروز رگبار پراکنده باران و وزش باد نسبتا شدید در ارتفاعات غربی و جنوبی استان پیش‌بینی شده است.

معاون پیش‌بینی و توسعه هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: البته بارش قابل ملاحظه نیست و تا پایان هفته نیز فعالیت سامانه بارشی پیش‌بینی نمی‌شود.

قطره خاطرنشان کرد: ۲۸ و ۲۹ آبان‌ماه نخستین بارش موثر بالای ۱۰ میلیمتر برای استان چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به وضعیت دمای استان تصریح کرد: روند کاهش دمای هوا در روز‌های آینده ادامه دارد.   منبع:تسنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق

به گزارش صدای ایران،صادق ضیاییان افزود: یکشنبه و دوشنبه ( ۲ و ۳ اردیبهشت) در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز ، برخی نقاط شرق و جنوب شرق استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می.شود.

وی اضافه کرد: سه شنبه (۴ اردیبهشت) دامنه بارش‌ها علاوه بر مناطق ذکر شده شمال شرق را نیز در بر می‌گیرد. چهارشنبه (۵ اردیبهشت) بارش در شمال غرب و غرب پایان می‌یابد ولی در سایر مناطق ذکر شده و در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان بارش تداوم دارد.

ضیاییان افزود: سامانه بارشی پنجشنبه (۶ اردیبهشت)در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال خواهد بود.

وی اضافه کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد. دریای خزر نیز در این مدت مواج خواهد شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی سه شنبه ( ۴ اردیبهشت) ابری، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعدوبرق و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا همدان با کمینه ۴ و ۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۳ و ۳۶ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.


دیگر خبرها

  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • آخرین جزئیات پیش‌بینی بارش‌ها و دمای هوا تا مهر ۱۴۰۳ / لانینا جایگزین ال‌نینو می‌شود؟
  • رگبار و رعدوبرق در این استان‌ها/ خنک‌ترین و گرمترین مرکز شهرها کدامند؟
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان 
  • پیش بینی وضع آب و هوا تا پنجشنبه/ ادامه رگبار و رعدوبرق در کشور