Web Analytics Made Easy - Statcounter

دشان ، سرمربی تیم فرانسه پس از پیروزی ۲-۰ تیمش برابر ولز در دیداری دوستانه ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش عنوان کرد نتیجه می‌توانست بهتر هم باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدیه دشان ، سرمربی تیم ملی فرانسه پس از پیروزی ۲-۰ تیمش برابر ولز در دیداری دوستانه ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در این بازی عنوان کرد نتیجه می‌توانست بهتر هم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خروس‌ها که در آخرین بازی دور مقدماتی صعودشان به جام جهانی را به عنوان صدرنشین، قطعی کردند، شب گذشته اولین بازی آماده سازی خود را برای حضوری قدرتمند در روسیه مقابل ولز انجام دادند. آبی پوشان نمایشی دلپذیر و جذاب از خود ارائه کردند و موقعیت‌های گل فراوانی نیز به دست آوردند که تنها در دو مورد، توپ وارد دروازه هنسی شد. به گزارش اکیپ، دشان پس از بازی به خبرنگاران گفت:

از نمایش تیم راضی ام. چیزهای خوب زیادی در زمین دیدم. شانس‌های زیادی خلق کردیم و نتیجه باید بهتر از این‌ها می‌بود. با این حال، کاری را که باید در حرکات و جابجایی‌ها، سرعت و به دردسر انداختن حریف انجام می‌دادیم، دادیم. ولز را مجبور کردیم تا فقط به فکر دفاع کردن باشد. بازی بسیار خوبی بود. با کمی فرصت طلبی پاداش بهتری برای همه کارهایی که انجام دادیم، دریافت می‌کردیم.

همه بازیکنان عالی ظاهر شدند. به خصوص در فاز تهاجمی. ام باپه با سرعتش، ژیرو با حمایتش و آنتوان در بازیسازی. گلزنی دو مهاجم تیم، خبر خوبی است. مقابل تیمی که یک دفاع چند لایه و فشرده داشت، عالی بودیم اما همیشه به این اندازه خوب نبودیم. ام باپه عالی بود و نشان داد که از اشتباهات اخیرش درس گرفته. البته او این را در دو بازی آخر پاری سن ژرمن هم نشان داد. کیلیان امشب خوب بازی کرد و به آن نیاز داشت. روزهای سختی را پشت سر گذاشته بود اما از این دست اتفاقات در فوتبال می‌افتد.

بازی با آلمان؟ نمی‌دانم که ترکیب تیم را به کلی عوض خواهم کرد یا نه. کمی زمان دارم تا ببینم بازیکنان چگونه ریکاوری می‌کنند. ترکیب بازی با آلمان قطعا متفاوت خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند

بارش برف بهاری در آلمان/ DPA حرکت کشتی تفریحی" سیلور ری" به سمت دریای شمال/ آلمان/ DPA بیرون درآوردن صدها جسد مدفون شده توسط نیروهای اسرائیلی در یک گور دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه/ APA پاکسازی ویرانی های ناشی از حمله ارتش اسراییل به اردوگاه "نور شمس" در شهر طولکرم در کرانه باختری/ APA تظاهرات بزرگ حامیان فلسطین در شهر مادرید اسپانیا/ SOPA اعتراض شهروندان ارمنستانی به تسلیم 4 روستای مرزی از سوی دولت ایروان به جمهوری آذربایجان/ تاس مسابقات دو ماراتون لندن/ PA و آسوشیتدپرس کشت مزارع چای در پشت بام ساختمان ها در هانگژو چین/ زوما تخریب کامل یک نیروگاه برق در اوکراین در اثر حمله روسیه/ خبرگزاری فرانسه تصویری هوایی از یک موج شکن که برای جلوگیری از فرسایش ساحلی در امتداد ساحل در استان رایونگ تایلند نصب شده است./ خبرگزاری فرانسه اردوگاه آوارگان سیلزده در بروندی/ خبرگزاری فرانسه انتقال صندوق های آرا انتخابات سراسری هند در کوهستان های صعب العبور ایالت بنگال غربی/ گتی ایمجز فوران کوه آتشفشان "روانگ" در "سیتارو" اندونزی/ گتی ایمجز برگزاری مراسم 2 هزار و 777 اُمین سالگرد تاسیس "شهر ابدی" در روم ایتالیا/ زوما فروش موز در بازاری در بنگلادش/ زوما کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از محاکمه استاد حقوق اسراییلی تا اعتراضات جهانی ضداسراییل

دیگر خبرها

  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند