Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ‌در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده میان سازمان بنادر و دریانوردی و دانشگاه صنعتی امیرکبیر و به منظور ارتقا سطح دانش تخصصی و افزایش مهارت‌های شغلی فعالان حوزه مهندسی بنادر، دوره آموزشی طراحی بنادر (port planinng) از امروز در محل دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت : تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان بنادر، ‌ دانشگاه های صنعتی امیرکبیر و دلف هلند منعقد شد، بسیار جامع است و تمامی محورهای آموزشی در حوزه طراحی بنادر را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه‌های استراتژیکی برای توسعه دارد، این دانشگاه، دانشگاه نسل سوم است و کارآفرین خواهد بود و تمامی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی آن برای برطرف کردن نیازهای کاربردی و عملیاتی است.

وی افزود: تلاش کرده‌ایم از مشارکت دانشگاه‌های تراز اول دنیا نظیر اروپا، استرالیا و به خصوص هلند استفاده کنیم.

رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه ۲۵۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، گفت: با همکاری دانشگاه‌های برتر هلند، فرانسه، آلمان، اتریش و ایتالیا دوره های تخصصی تا مقطع دکتری در این دانشگاه برگزار می شود.

‌محمدرضا الهیار معاون مهندسی توسعه و مدیریت بنادر سازمان بنادر و دریانوردی‌ اظهار داشت: این دوره آموزشی که یکی از چهار دوره آموزشی پیش‌بینی شده درقالب برنامه‌های آموزش تخصصی کوتاه‌ مدت معاونت مهندسی سازمان بنادر است، با حضور اساتید برجسته ‌ای از دانشگاه دلف هلند و ۳۵ نفر از کارشناسان منتخب ادارات کل بنادر استان‌ها و مهندسان مشاوران فعال در عرصه مهندسی دریایی به مدت ۵ روز صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، سه دوره آموزشی مهندسی بنادر، مهندسی سواحل و مدیریت سواحل نیز در قالب برنامه مذکور تا پایان سال جاری و با همکاری دانشگاه‌های امیرکبیر و دلف هلند برگزار خواهد شد.

معاون مهندسی توسعه و مدیریت بنادر سازمان بنادر و دریانوردی‌ ادامه داد: این دوره با هدف ارتقا دانش مهندسی در حوزه سواحل و بنادر برگزار شده و چهار مرحله دارد.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانشگاه های دلف هلند طراحی بنادر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 

سرفصل های دوره:
تکنیک های ساخت هویت و شخصیت برند
تکنیک های انتخاب نام و شعار برند
تکنیک های طراحی لوگو و هویت سازمانی برند
تکنیک های طراحی تجربه برند
تکنیک های برندسازی شخصی
تکنیک های برندسازی محصولات خدماتی
تکنیک های برندسازی محصولات لوکس
تکنیک های طراحی کمپین های تبلیغاتی برند
به همراه کارگاه های عملی و حضوری ساخت برند

 آغاز دوره از ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت پذیرش در این دوره محدود است.با شرکت در این دوره ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی تنها با ۴٪ کارمزد، دریافت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید: 
02122277111
02122225139
09909081006


www.iranbrandacademy.com

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA