Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@06:49:52 GMT

عکس/ جلسه سران سه قوه

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۸۹۴۳

جلسه سران سه قوه صبح امروز شنبه (20 آبان ) به میزبانی قوه قضاییه برگزار شد.

ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم و درماندگی عمیق سران تل آویو از اقدام بی‌سابقه واشنگتن!

به گزارش خبرگزاری مهر، برای نخستین بار و در اقدامی نادر، منابع آمریکایی از اقدام واشنگتن برای تحریم یک گردان افراطی صهیونیست‌ها در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش نشریه آمریکایی «اکسیوس»، سه منبع آگاه دولتی در کاخ سفید به این پایگاه خبری گزارش دادند که انتظار می‌رود طی روزهای آینده، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از وضع تحریم‌های سخت گیرانه‌ای ضد گردان افراطی «نتزا یهودا» وابسته به ارتش اشغالگران صهیونیست در پی اقدامات ناقض حقوق بشری اخیر نظامیانش ضد ساکنان فلسطینی در کرانه باختری اعلام کند.

این نشریه آمریکایی با بی‌سابقه خواندن این اقدام کاخ سفید ضد یک واحد نظامی ارتش صهیونیستی فاش ساخت که یکی از مفاد تحریمی ضد این گردان تندرو صهیونیستی، محروم شدن اعضای آن از هرگونه دریافت کمک نظامی و آموزشی از سوی ارتش آمریکا خواهد بود.

گفتنی است روز پنجشنبه هفته گذشته، یک مؤسسه روزنامه نگاری مستقل و غیر دولتی در نیویورک که به روزنامه‌نگاری تحقیقی (ProPublica) و برای منافع عامه فعالیت می‌کند در گزارشی فاش ساخت که یک کمیته ویژه وزارت امور خارجه از ثبت و کشف مصادیقی از اقدامات ناقض حقوق بشری این واحد نظامی دریافت کرده است.

به گفته یک مقام مسئول دولتی در کاخ سفید، دستور بلینکن در وضع تحریم‌ها ضد این واحد افراطی ارتش اسرائیل به وقایع قبل از آغاز عملیات طوفان الاقصی و اقدامات خشونت طلبانه و ضد بشری این واحد در کرانه باختری ارتباط دارد.

همزمان با انتشار گمانه‌زنی‌ها و حرف و حدیث‌ها از تحریم بی‌سابقه این گردان خشن و افراطی از سوی واشنگتن، مقامات صهیونیستی به اقدام وزارت خارجه آمریکا واکنش نشان دادند.

منابع عبری گزارش دادند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اقدام احتمالی کاخ سفید در تحریم این واحد نظامی با انتقاد از دولت آمریکا گفت: تحریم یکی از گردان‌های ارتش اسرائیل، اوج پستی و فروپاشی اخلاقی است.

از سوی دیگر، در ادامه واکنش‌ها و بروز اختلافات میان تل آویو و واشنگتن، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی به شدت به دولت بایدن تاخت و افزود: اعمال تحریم علیه ارتش اسرائیل توسط آمریکا، دیوانگی محض و تلاش برای تحمیل حکومت فلسطین بر ماست.

از سوی دیگر، بن گویر، وزیر تندرو و جنجالی امنیت داخلی رژیم اشغالگر در موضعی با حمله به کاخ سفید اعلام کرد که تحریم سربازانمان، خط قرمز ماست. گالانت باید هرچه سریع‌تر از گردان نتزا یهودا حمایت کند. اگر اینچنین نکند، این گردان را به عنوان قهرمانان بزرگ معرفی خواهیم کرد.

گفتنی است که عناصر گردان افراطی نتزا یهودا از نظامیانی از قوم‌گرایان افراطی حریدی مذهبی و گروه مذهبی تندرو افراطی موسوم به «شبیبه الطلال» (Hilltop Youth) تشکیل شده است که هر روز علیه فلسطینیان در کرانه باختری را با اقدامات ضد انسانی مورد ضرب و جرح و خشونت قرار می‌دهند.

کد خبر 6083899

دیگر خبرها

  • چرا ثبت اظهارنامه برای مقامات و سران ممنوع شد؟!
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض
  • دیدار غیررسمی سران کانادا و لهستان برای کمک به اوکراین
  • ملاقات سران عشایر مختلف عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران
  • تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق
  • خشم و درماندگی عمیق سران تل آویو از اقدام بی‌سابقه واشنگتن!
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!
  • بحرین میزبان نشست آینده سران اتحادیه عرب
  • میدو: وقتی محمد صلاح در بازل بازی می‌کرد، به تاتنهام توصیه کردم که او را بخرد