Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جلسه سران سه قوه صبح امروز شنبه (20 آبان) به ميزباني قوه قضاييه برگزار شد.
به گزارش گروه سياسي خبرگزاري ميزان، جلسه سران سه قوه صبح امروز شنبه (20 آبان) به ميزباني قوه قضاييه و با حضور آيت‌الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضاييه، حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس قوه مجريه و علي لاريجاني رئيس قوه مقننه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هشتم آبان ماه نيز، سران سه قوه به ميزباني مجلس شوراي اسلامي با يکديگر ديدار کرده بودند. بيشتر
تصاوير جلسه امروز سران قوا
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: در صورتی که یکی از دو تیم فینالیست جام حذفی از استان کرمان باشد مسابقه نهایی این رقابت‌ها در استانی بی‌طرف برگزار خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین روشنک در گفت‌و‌گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران درباره ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) اظهار داشت: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ فینال باید در استان کرمان برگزار شود، اما با توجه به اینکه دو تیم از هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتی که یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی‌طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی در ادامه افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به فینال صعود کنند در آن صورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی در مورد مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی فصل 03-1402 این مسابقات نیز گفت: فردا قرعه‌کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت‌های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت‌‌ها مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف