Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۶۳ دانشجو و استاد در سی‌ و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور در بخش‌های مختلف برگزیده و در آیین اختتامیه این جشنواره تقدیر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، میزبانی سی‌ و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور بر عهده وزارت بهداشت است و مرحله نهایی آن امسال از ششم تا هشتم آذرماه ۹۶ در حوزه هنری شهر تهران برگزار  می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تعداد ۱۶۳ برگزیده سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور، ۱۲۰ نفر را دانشجویان و ۴۳ نفر را استادان تشکیل می‌دهند که در بخش‌های مختلف معارف قرآنی، آوایی، هنری، ادبی، فناوری و پژوهشی حائز رتبه‌های برتر شده‌اند.

در بخش معارف قرآنی ۳۰ برگزیده، بخش آوایی ۷۸ برگزیده، بخش هنری ۲۱ برگزیده، بخش ادبی ۱۲ برگزیده، بخش فناوری ۶ برگزیده و بخش پژوهشی ۱۶ برگزیده معرفی و در آیین اختتامیه جشنواره جوایز و لوح تقدیر خود را دریافت خواهند کرد.

امسال در سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور برای نخستین بار استادان و اعضای هیات علمی سهمیه‌ای برای حضور در بخش‌های مختلف از جمله بخش معارف قرآنی، آوایی و پژوهشی دارند.

استادان در بخش‌های هنری، ادبی و فناوری این دوره از جشنواره حضور نداشتند و در این بخش‌ها در مجموع ۳۹ نفر از دانشجویان برگزیده و حائز رتبه‌های برتر شده‌اند.

امسال در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور، ۱ هزار و ۸ شرکت کننده در بخش‌های مختلف حضور داشتند که از این تعداد ۴۵۸ نفر دانشگاهیان زنان و ۵۵۰ نفر را مردان تشکیل دادند.

دانشجویان و اساتید شرکت کننده در جشنواره سی و دوم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تابعه وزارتخانه‌های علوم و بهداشت، دانشگاه‌های پیام نور، فنی حرفه‌ای، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم معارف و جهاد دانشگاهی هستند.

سی‌ و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان سراسر کشور امسال به دلیل تقارن هفته قرآن و عترت با مراسم اربعین، در آذرماه برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امین درخشان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از اهداف برگزاری این کارگاه، ساماندهی و بسط و گسترش نظام مند امور قرآنی در استان است.

وی با بیان اینکه یک سامانه راهبر و پشتیبان برای مؤسسات قرآن و عترت می‌تواند نقش بسزایی در این زمینه ایفا کند، گفت: در راستای بهره‌وری هرچه بیشتر مدیران محترم مؤسسات قرآن و عترت استان این کارگاه برگزار و در آن آشنایی و استفاده بهینه از سامانه جامع امور قرآنی با حضور مدیران مؤسسات قرآن و عترت استان انجام شد.

درخشان تصریح کرد: رصد مسائل قرآنی در سطح کلان می‌تواند گام مهمی برای تحقق مسائل قرآنی و تصمیم‌گیری‌های کلان برای متولیان و مروجان امور قرآنی در جامعه باشد.

کد خبر 6098257

دیگر خبرها

  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه