Web Analytics Made Easy - Statcounter

.به گزارش برنا-ایلام; مهندس کرمی در این بازدید از موکب های اقشار مختلف مردم شهر ایلام که برای پذیرایی و خدمت رسانی از زوار برپا شده بود بازدید کرد و از نزدیک درجریان نحوه ی خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی(ع) قرار گرفت.

کرمی خدمت رسانی به زوار را یکی از بهترین فعالیت های مردم ایلام دانست و گفت: مردم استان ایلام خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) را تبدیل به یک ارزش نموده اند و در تلاش هستند تا بهترین اوقات را برای زوار در استان رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مسئولین مواکب شهر ایلام خواست تا نهایت دقت در پذیرایی از زوار را داشته باشند و نسبت به رعایت بهداشت در تهیه غذاها و مواد خوارکی نهایت دقت را انجام دهند تا شاهد بیماری زوار اربعین در این ایام نباشیم.

مهندس کرمی خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 2 موکب با ۵۲ غرفه  از اقشار مختلف مردم در شهر ایلام در مسیر بازگشت زوار در کمربندی شرقی شهر ایلام جهت  خدمات رسانی به زوار اربعین فعال شده اند و بسیاری از مساجد و حسینه های شهر ایلام نیز برای اسکان زوار مورد استفاده قرار می گیرند.

وی افزود: کمبودهایی در مکان های اسکان زوار از جمله پتو و دیگر موارد گزارش شده که با هماهنگی های انجام شده با مسئولین مربوطه نسبت به تجهیز این مکان ها اقدامات لازم انجام شده است و در این زمینه ان شاء الله هیچ مشکلی برای اسکان زوار اربعین که نیاز به اقامت و استراحت در شهر ایلام دارند  وجود نخواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام از زوار اربعین حسینی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند خواست تا با نهایت احتیاط و صبر و حوصله حرکت کنند و از عجله و بی احتیاطی در مسیر خودداری نمایند .

کرمی ادامه داد: از زوار حسینی تقاضا دارم با توجه به خستی و کم حوصلگی زوار بعد سفر اربعین و زیارت عتبات حتما قبلا از رانندگی و بازگشت به شهرهای خود استراحت کافی داشته باشند و از مکان هایی که برای این کار تدارک دیده شده استفاده نمایند. 

این مقام مسئول با تشکر از مردم فهیم و همچنین دستگاههای اجرایی استان و کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین  خاطر نشان کرد: تمام تلاش مسئولین و مردم استان ایلام سلامت و آسایش زوار اربعین است .

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین

صاحب کبابی در شهر مرزی حمیل استان کرمانشاه با بیان اینکه دیدن زائران اربعین حالم را خوب می کند می گوید: سیل جمعیت زائران اربعین مردم حمیل را خوشحال می‌کند و برای خدمت رسانی به زائران لحظه شماری می کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072038 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • مدیرکل امنیتی استانداری تهران: ۱۵۴۰۵۸ نفر داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳ شرکت می‌کنند
  • امنیت و ایمنی اراضی کوره معک باید در دستور کار قرار گیرد
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد