Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دبير ستاد راهبري نقشه جامع علمي کشور مي‌گويد که بر اساس گزارش‌هاي غير رسمي در برخي از بخش‌ها، سند آموزش 2030 هنوز به طور کامل متوقف نشده است. منصور کبگانيان دبير ستاد راهبري نقشه جامع علمي کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري تسنيم درباره اظهاراتي مبني بر اجراي نامحسوس 16 بند از سند 2030 در برخي از بخش‌ها اظهار داشت: از مجاري رسمي چنين گزارشي دريافت نکرديم اما براساس گزارش‌هاي غيررسمي در برخي از بخش‌ها سند آموزش 2030 هنوز به طور کامل متوقف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: ما در ستاد نقشه جامع علمي کشور به يکي از معاونت‌ها ماموريت داديم که صحت اين گزارش‌ها را بررسي کنند.
دبير ستاد راهبري نقشه جامع علمي کشور تصريح کرد: در ابتدا درباره صحت اين موضوع بررسي‌هايي خواهيم داشت اگر اين موضوع صحت داشته باشد مطمئنيم با تذکراتي که داده مي‌شود طبق مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي و دستور رهبري درباره توقف اين سند عمل خواهد شد.
به گزارش تسنيم، سند 2030 يونسکو که اجراي آن در کشور آغاز شده بود طبق نظر صاحب‌نظران و کارشناسان داراي اهدافي مغاير با برخي اسناد بالادستي کشور بود. پس از انتقادهاي فراوان به اين سند شورايعالي انقلاب فرهنگي خواستار توقف اجراي اين سند شد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن نقی پور در جلسه کمیته سلامت و ایمنی ترافیک استان، با اشاره به اهتمام ویژه این دانشگاه بر کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی، اظهار کرد: از زمان اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر ۱۳۸ راننده پرخطر در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفتند و از آغاز سال جاری تا به امروز بیش از ۲۰ نفر در این طرح مورد بررسی دقیق قرار گرفتند.

وی افزود: در اجرای این طرح تمام ملاحظات علمی و آموزش‌های مورد نیاز لحاظ شده است و دانشگاه علوم پزشکی تبریز بدون شک تداوم این طرح را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

وی شناسایی رانندگان پرخطر را عاملی بسیار مهم در کاهش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در کشور دانست و افزود: بر همین اساس و با هماهنگی دادستانی مرکز استان و پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی این طرح به عنوان پایلوت کشوری از دی ماه آغاز شده است که هدف اصلی از اجرای آن در مرحله اول شناسایی رانندگان پرخطر و سپس معرفی آنها به کلینیک سلامت و ایمنی ترافیک در تبریز است.

نقی پور انجام معاینات سلامت جسمی و روانی توسط متخصصان و شرکت در دوره‌های آموزشی و برگزاری آزمون را مراحل بعدی غربالگری رانندگان پرخطر اعلام و اظهار کرد: متأسفانه آمارهای مربوط به مرگ ناشی از تلفات رانندگی در کشور و استان روبه افزایش است که یکی از دلایل اصلی آن مربوط به رانندگی‌های پرخطر است.

کد خبر 6087477

دیگر خبرها

  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت