Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - طرح تلویزیونی شبکه قرآن و معارف سیما با عنوان «عطر اربعین» در حدود هشت هزار دقیقه برنامه زنده و تولیدی با موضوع اربعین پخش کرد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار معارف ایرنا از شبکه قرآن و معارف سیما طرح تلویزیونی ایام اربعین حسینی با عنوان «عطر اربعین» که از دهم صفر مصادف با هشتم آبان آغاز شده بود و طی ساعت های 6 صبح تا 23 به روی آنتن می رفت، شب گذشته (جمعه) به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور 16 قاری بین المللی، 21 مداح اهل بیت، 16 شاعر آیینی، 14 گروه همخوانی، 11 کارشناس مذهبی، 16 نویسنده و چهره فعال فرهنگی و 13 مسئول کمیته اربعین برای اطلاع رسانی از آخرین اقدامات و تمهیدات مراسم پیاده روی اربعین و همچنین ارتباط های زنده در طول مسیر پیاده روی و ارتباط های مکرر زنده با رادیو اربعین از بخش های ویژه این طرح بود.
محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در نشست خبری اعلام برنامه های این شبکه گفت که طرح عطر اربعین نقطه کانونی متمرکز برای ارتباط با فعالان و مخاطبان پیاده روی اربعین است و مهمترین ویژگی این طرح را عمق بخشی به شناخت مخاطبان برای درک بهتر فضایی دانست که در ایام اربعین و در فاصله نجف تا کربلا ایجاد می شود.
دبیر شورای معارف سیما یکی از دلایل اجرای این طرح را فراهم کردن مقدمات برای کسانی دانست که عزم این سفر را دارند و از جمله به مسائل بهداشت فردی و عمومی، نحوه عبور از مرزهای ایران و اطلاعات مورد نیاز زائران حسینی قبل از عزیمت اشاره کرد.
وی علاقه مردم برای آشنایی با فضاهای این مسیر در موکب ها که صحنه هایی بی نظیر از عشق و ایثار را به نمایش می گذارد را از دیگر دلایل پرداختن به طرح سیمای اربعین برشمرد و گفت: شبکه قرآن وظیفه دارد تا در این زمینه به نیاز و علاقه مخاطبان پاسخ دهد و مردم می خواهند از پنجره رسانه و سیما خود را با این جمعیت عظیم همراه کنند.
فراهنگ** 1003** 1823

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جام جم» باز هم تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» به‌زودی تولید می شود.

روابط عمومی سیما در پی انتشار گمانه‌زنی‌ها درخصوص تولید برنامه «جام جم»، اعلام کرد، فصل جدید این برنامه در دست طراحی است و زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث‌برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود